Kicsit több mint egy éve vagyok a fórum tagja, és többet tanultam itt, mint amire valaha is számítottam – szóval először is, hatalmas köszönet mindenkinek, aki segített az út során.
Épp most fejeztem be az első teljesen egyedi kerékpárom építését – váz, hajtáslánc, kerekek, minden. Ez egy hibrid stílusú ingázó, amit hétvégéken a garázsomban rakosgattam össze, és őszintén szólva, az egyik legkielégítőbb projekt volt látni, ahogy egy halom alkatrészből formát ölt.
Eddig ezeket csináltam:
A következő területeken kérnék segítséget:
Azt is szívesen megnézném, hogy mások mit építettek vagy dolgoznak itt. Akár két, akár négy kerékről van szó, osszatok meg néhány képet!
Várom a véleményeteket, és ismét köszönöm ennek a nagyszerű közösségnek – ti segítettetek idáig eljutni.
Épp most fejeztem be az első teljesen egyedi kerékpárom építését – váz, hajtáslánc, kerekek, minden. Ez egy hibrid stílusú ingázó, amit hétvégéken a garázsomban rakosgattam össze, és őszintén szólva, az egyik legkielégítőbb projekt volt látni, ahogy egy halom alkatrészből formát ölt.
Eddig ezeket csináltam:
- Alumínium váz (használt beszerzésű, saját kezűleg lecsupaszított és újrafestett)
- Shimano 2x9-es szett
- Mechanikus tárcsafékek
- Egyedi kerékszett Schwalbe Marathon gumikkal
- Saját készítésű sárvédők újrahasznosított műanyag lemezből (ezeket esetleg fel lehetne fejleszteni)
A következő területeken kérnék segítséget:
- Válogatok a hátsó csomagtartó és a kerékpáros nyeregtáska között – van valaki, aki jobban szereti az egyiket a másiknál a mindennapi használatra?
- Fontolgatom, hogy a következő építményemnél belső kábelezést használok – megéri a fáradságot?
- Van valami megbízható, de elegáns fényszóró/hátsólámpa kombinációra vonatkozó ajánlásotok?
Azt is szívesen megnézném, hogy mások mit építettek vagy dolgoznak itt. Akár két, akár négy kerékről van szó, osszatok meg néhány képet!
Várom a véleményeteket, és ismét köszönöm ennek a nagyszerű közösségnek – ti segítettetek idáig eljutni.