Üdvözlök mindenkit!
Előre bocsájtom nem vagyok kisgép szerelő de szeretném megosztani néhány tapasztalatomat azokkal akiket érdekel!
Ismerősöm megkért,hogy nézzem meg mi lehet a baja a fűnyírójának mivel ráhúzott szivatóval ketyeg de amint visszanyomja megáll.
Üzemanyag ellátási problémára gyanakodtam ezért elvégeztem az ilyenkor szokásos teendőket.
Kifujattam az összes furatot,fúvókát.
Mivel az úszóházban elég gyanús állagú anyagot találtam,kimostam a tankot is.
Próbaképpen öntöttem némi benzint a tankba de meglepődve tapasztaltam,hogy a gumicsövön éppen csak "pisil""a benzin.
Hamarosan meglett a bűnös!
A drága Kínai kollégák elrejtettek a gumicsőben egy szűrőt, ami szintén el volt koszosodva.Ezt én jobbnak láttam egy a benzinkutakon is kapható az elvágott csőbe iktatható benzinszűrőre cserélni! Összeraktam a karburátort és tettem egy próbát.
Jelentős javulás volt tapasztalható!
A szivató visszanyomása után nem állt le a motor de majd egy perc után igen!
Levettem az úszházat és azt láttam,hogy megint csak csordogál a benzin! Hosszas vizsgálódás után rájöttem,hogy a kedves Kínaiak még egy szűrőt elrejtettek!
Ezt a karburátor réz benzincsonkjába.
Nagy nehezen kipiszkáltam és azt láttam,hogy tisztás ellenére ez is el volt tömődve.
Úgy döntöttem nem rakom vissza.
Ezután összeraktam a karburátort és láss csodát a motor teljesen tökéletesen ketyegett!
Remélem valakinek tudtam segíteni
Bocs a hosszú litániáért
Előre bocsájtom nem vagyok kisgép szerelő de szeretném megosztani néhány tapasztalatomat azokkal akiket érdekel!
Ismerősöm megkért,hogy nézzem meg mi lehet a baja a fűnyírójának mivel ráhúzott szivatóval ketyeg de amint visszanyomja megáll.
Üzemanyag ellátási problémára gyanakodtam ezért elvégeztem az ilyenkor szokásos teendőket.
Kifujattam az összes furatot,fúvókát.
Mivel az úszóházban elég gyanús állagú anyagot találtam,kimostam a tankot is.
Próbaképpen öntöttem némi benzint a tankba de meglepődve tapasztaltam,hogy a gumicsövön éppen csak "pisil""a benzin.
Hamarosan meglett a bűnös!
A drága Kínai kollégák elrejtettek a gumicsőben egy szűrőt, ami szintén el volt koszosodva.Ezt én jobbnak láttam egy a benzinkutakon is kapható az elvágott csőbe iktatható benzinszűrőre cserélni! Összeraktam a karburátort és tettem egy próbát.
Jelentős javulás volt tapasztalható!
A szivató visszanyomása után nem állt le a motor de majd egy perc után igen!
Levettem az úszházat és azt láttam,hogy megint csak csordogál a benzin! Hosszas vizsgálódás után rájöttem,hogy a kedves Kínaiak még egy szűrőt elrejtettek!
Ezt a karburátor réz benzincsonkjába.
Nagy nehezen kipiszkáltam és azt láttam,hogy tisztás ellenére ez is el volt tömődve.
Úgy döntöttem nem rakom vissza.
Ezután összeraktam a karburátort és láss csodát a motor teljesen tökéletesen ketyegett!
Remélem valakinek tudtam segíteni
Bocs a hosszú litániáért