Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
8 hozzászólás Oldal: 1 / 1
Hello!A mai nap csereltem hengert es dugattyut de csak egy gyurut raktam a dugattyura ezert nem indulhat!?
Az mért van croos x tools láncfűrész 2 szer let beinditva idáig. Tegnap fát akartam vágni de egyszerűen nem indul szivatóval sem. Egyiknap jó másiknak meg semmi. Még új gépről van szó. Segítsetek.
Vissza kell vinni a boltba vagy el kell vinni a szervizbe ami a gari papírján van. Ha bele piszkálsz bukod a garit.
Sajnos hogy sokszor próbáltam beinditani kB fél órán át folyamatosan a berántó rugó eltőrőt rendeltem hozzá és felraktam de nem gyári hanem utángyártott és más színű. Így le ment róla a garancia. Ma próbálom újra beinditani van új gyertya belerakom 2 napja úgy van hogy nincs benne gyertya hátha be indul előtte le engedem az üzemanyagot újat rakok bele hátha beindul ha így sem akkor még próbálok egy olyat hogy fecskendő el fecskendezek be üzemanyagot a gyertya helyére és úgy próbálom beinditani igaz ez így szakszerű ha így sem megy akkor nem tudom. De azért köszönöm. Ha nem sikerül írok és ha tudol akkor segítéged kérném. Üdv
Akkor marad a klasszikus hibakeresés, gyújtás üzemanyag és kompresszió kellene hogy berregjen. Bármelyik hiányzik nem fog. Mondjuk utána nézve a"márkának" ez inkább az amit nem kell megvenni..... Soha semmit nem tudsz szerezni hozzá pedig lesz rá szükség bőven attól tartok.
Be indul 2 rántásra full gázzal kB 5 másodbercigmeg és leál az a baj álitgatam csavarokon és ennyi lét az eredménye 3 csavar van minden állítottam ottan van a kézikönyv de nem tudom értelmezni
Sziasztok,

Van egy Al-Ko, régebbi típusú (vezérlőelektronika-mentes) láncfűrészem, ehhez szeretnék segítséget kérni.

A hibája a következő:
- Csak akkor indul be, ha húzom indítás közben a gázt
- Ha a szívatót kihúzom, nem indul, vagy ha indítás után ráhúzom, leáll
- Nincs alapjárat, ha húzom a gázt, lehet vele vágni, de amint elengedem a gázkart, leáll. A gázkar érintésével amúgy tudok annyi leheletnyi gázt adni neki, mintha az csak az alapjárati fordulatszám lenne.

Amióta hozzám került, 100-as benzinnel használom. A benzincső és a pumpa újak.

Hol keressem a hibát? Inkább a benzin, vagy a levegő lehet neki kevés / sok? Falsot szív?

Köszönöm!
Ha nem lehet beállítani akkor valószínűleg kikeményedtek a karburátor membránok és cserések.
8 hozzászólás Oldal: 1 / 1

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 52 vendég