zoliee81 írta: Volt ma Fater, meg a volt kollégája. Az öreg azt mondja, hogy nincs beporlasztás, hanem a benzin egyszerűen belefolyik a szívótorokba. Kis benzint befecskendezve a hengerekbe pöffent, szóval a karburátor a kukás. Szétszedtük a karburátort, mindkét vízszintes tengely kotyog. Elvileg az úszó nem lukas, de ezt nem nagyon tudom ellenőrizni. Most aluminiumból marnak egy köztalpat, és kap egy 4 ütemű 650 cm2 motor, vagy kispolszki karburátort.
Aki volt nálunk, neki van egy Gutbroth egyhengeres trakija, azon is egy motorkerékpár karburátor teszi a dolgát évek óta hibátlanul. Hiszek neki.
Úszót egyszerűen tudod ellenőrizni, beledugod forró vízbe. Ha elkezd bugyborékolni valahol, akkor lyukas.
Azt nézem, ha leszeded a szívócsőről a 90°-os könyököt (Carburetor Assembly Manifold Page E - 50A tétel), akkor négyütemű motorkerékpár porlasztót is rakhatsz rá közdarabbal, különben csak álló porlasztó jöhet szóba. A motorkarbival szerintem jobban járnál, könnyebb hozzá légszűrőt illeszteni. Kérdés melyik fajta szívócső van a motoron, a fix, vagy ez a szétszedhető?
http://www.ereplacementparts.com/briggs-and-stratton-402707013003-engine-parts-c-16758_17347_19253_240471.html