Szerző:
fgabor87 » hétf. máj. 09, 2016 2:18 pm
Plaszlo írta: Szia!
- A levegő még hűvösebb mint nyáron. A nap melege megtévesztő.
.
.
.
.
- Elgyengültél, kisebbet nyomsz,
- Kopott a motor, több naftára van szüksége indulásnál.
Ebből az utolsót tartom akkor a legvalószínűbbnek. Kopott motor esetén mi okoz problémát? Nincs elég kompresszió? Ez olaj függvénye is lehet? Most azért elég jó olajat kapott, nem kimondottan fűnyíróhoz való.
Castrol Magnatech 5w30. Mondjuk a viszkozitás az a gyári ajánlás, csak ugye az olaj teljesítménybesorolása jóval magasabb. Bár ha viszkozitás stimmel, ez gondolom nem lehet probléma.
Amire én esetleg gondoltam még, bár nem tudom, hogy erre mennyire érzékenyek ezek a gépek, az a membrán. Le lett cserélve, és nem gyári került bele, hanem utángyártott. Azért gondoltam erre, mert 5-10 perc állás után is amikor pumpálom, akkor érezni, hogy puha a szívatógomb, azaz levegős. Korábban meg volt, hogy 1 hét állás után is már a második nyomásnál sem volt levegős, a harmadikat már rá sem nyomtam, és beindult szépen.