Üdv!
Ezek a gépek fix előgyújtással rendelkeznek, így sokat nem lehet változtatni rajta. Talán csak annyit, amennyi a rögzítőcsavar és a gyújtótekercs felfogató lyukai között vannak. A forgó és állórész közötti hézag változásával nem változik az előgyújtás, mivel sugárirányban állítod, így az előgyújtási szög nem változik, csak a légrés nagysága.
Annyiban lehet más, hogy nagyobb légrésnél kicsit gyengébb a mágneses indukció, így (talán) később alakul ki a szikra átugrásához szükséges feszültség. Elvileg minél közelebb van a forgórészhez az állórészhez (minél kisebb a hézag, légrés), annál erőteljesebb az indukció és így a gyújtószikra.
Sok gépnél a lendkerék retesze aszimmetrikus, így ha fordítva rakják be, elmászik az előgyújtás, így a motor járása is egyenetlenebb lesz. Ezt kellene megnézni, hátha ez a gond.
Ezek a gépek fix előgyújtással rendelkeznek, így sokat nem lehet változtatni rajta. Talán csak annyit, amennyi a rögzítőcsavar és a gyújtótekercs felfogató lyukai között vannak. A forgó és állórész közötti hézag változásával nem változik az előgyújtás, mivel sugárirányban állítod, így az előgyújtási szög nem változik, csak a légrés nagysága.
Annyiban lehet más, hogy nagyobb légrésnél kicsit gyengébb a mágneses indukció, így (talán) később alakul ki a szikra átugrásához szükséges feszültség. Elvileg minél közelebb van a forgórészhez az állórészhez (minél kisebb a hézag, légrés), annál erőteljesebb az indukció és így a gyújtószikra.
Sok gépnél a lendkerék retesze aszimmetrikus, így ha fordítva rakják be, elmászik az előgyújtás, így a motor járása is egyenetlenebb lesz. Ezt kellene megnézni, hátha ez a gond.