Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 89 / 91
Bíztam benne hogy klasszikus behúzó tekercses az önindító de nem az. Hát meg kellene nézni hogy az indító relé nem e ragad le ? Tehát a gép elektromos rendszerétől független indítási próba.
https://www.youtube.com/watch?v=xjagagLjjqw
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne h az mitől lehet hogy a fűkasza berántórugoja állandoan kiugrik vettem uj berantot berántottam leállitottam utána ki is volt egyből ugorva a laprugo
Sziasztok ! MTD Torx motorom vezérműtengelyén el van törve egy kis rugó, ami valami billentyűt mozgat. Mi ennek a szerepe ? Sajnos csak tengellyel együtt lehet másikat kapni. A motor működött igy is, gyűrü cserénél derült ki a törött rugó. Tud valaki valami infót kűldeni? Üdv.:
Sziasztok! Gondoltam írok nektek, mert nem találkoztam ilyennel. Vettem egy kínai fűkaszát. Szóval teljesen új. És olyan gondom van vele, hogy be indításnál fehéren eléggé füstöl alapjáraton is. Mi lehet a gondja? Köszönöm
Szerintem semmi, de lehet túl sok olajat tettél a benzinhez.
Sziasztok!

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni, nem vagyok hozzáértő.

A fűnyíró egy Riwall PRO RPM 4735 P.
Nem tudom időponthoz meg eseményhez kötni, de újabban elkezdett magasabb fordulatszámon pörögni.
Ezzel párhuzamosan kb. dupla annyi benzint fogyaszt, mint előtte.
A hangja jól hallhatóan magasabb, kisimultabb lett, az ütemes, dadogósabb, mélyebb helyett.
Kívülről laikusként nem látszik rajta hiba, sérülés, nincs olaj és/vagy benzinfolyás.
A füst olyan mint eddig, nincs plusz színe.
Járás közben a regulátorkar karburátor felé mozgatva kézzel, csökken a fordulatszám, és beáll a szokásos hang, úgy is marad, még tartom. Ha elengedem, felpörög.

Mit lehet kezdeni vele?

Köszi a segítséget.
Sziasztok!
Sajnos a motoros fűnyíróval ma reggel egy vasat elkaptam.... A fűnyiró leállt és azóta nem indúl. Mi lehet a gond?
Ez a "nem indul" mit is jelent mert meglehetősen szűkszavú a kérdésed ez pedig nem a gondolatolvasó topik. Minyen fűnyíró márka típus ? Milyen vasat ( drót ? földbe vert karó? stb)
Meg sem moccan a tengely ? Kép képek a sérülésekről stb ?
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ugyanis a fűnyíróm karburátorja körül folyik/csepeg az olaj mikor a motor bemelegszik. Nem tudjátok esetleg mi lehet a probléma?
Márka ? Típus ? esetleg fénykép ? - lehet hogy tudnánk.
Sziasztok,
nagyon hasznos tanácsokat találtam itt már 2012-ből is, ezért regisztráltam és kérdeznék egyet. McCulloch m51-125m típusú a fűnyíróm, és az oldalukon talált ábra szerint Briggs & Stratton 08P502-0005-H1 motor van benne. Ennek a robbantott ábráján meg azt látom, ami a valós helyzet is, hogy a regulátornál csak egy rugó van.
https://shop.briggsandstratton.com/pages/parts-lookup#/Briggs_%26_Stratton/08P502-0005-H1/Armature%2c_Controls%2c_Electrical_System%2c_Governor_Spring%2c_Ignition%2c_Spark_Plug/08P5020005H1/102400008/y
A képbeszúrás nem akar menni :)
https://photos.app.goo.gl/mc3Mj3euH8nNrJgJ7
A gép amúgy 2014 óta teszi tökéletesen a dolgát, annyi az összes bajom vele, hogy az alapjárata ingadozik. Nem fullad (csak nagyon durva gaz+vakondtúrásban esetleg), indul hidegen-melegen, vág szépen, de olyan a hangja, mintha valaki egy robogón a gázkart húzgálná másodpercenként :) ezért is néztem először a rugókra, mert régi tippekben hasonló kérdésre több olyat láttam, hogy egy kisebb rugó volt a nagy mellett stabilizátornak, és gyanús volt, hogy azt elhagytam :) a karbit tavaly kipucoltam, nem sok semmi volt benne, a légszűrő rendben, szikra szép, gyertya őzbarna, a fogyasztására egy rosssz szót nem szólhatok (kb. évente egyszer tankolom meg neki a 6-7l-es kannát), szóval ennél nagyob baja sose legyen, de hátha erre is van valami egyszerű megoldás.
Köszi előre is.
Kérdés mitől szabályoz ? röpsúlyos és rudazaton keresztül vagy a hűtőlevegő mozgat egy csappantyút ami egy rudazaton keresztül. Többnyire a rudazatok csuklók kopása lazulása lötyögése szokott ilyesmit okozni, azokat kellene végig nézegetni. Vagy a regulátor kimenő tengelyen laza lötyögős a kar még akkor is ha a rögzítő csavar látszólag meg van húzva. Ha röpsúlyos akkor lehet regulátor is de azért szét kell szedni. Elég sok video van itt további ötlet merítésekhez : https://www.google.hu/search?q=f%C5%B1ny%C3%ADr%C3%B3+regul%C3%A1tor+youtube&sca_esv=559654558&sxsrf=AB5stBjqiEPelTKIOGmoc5GrDQufGhoDHQ%3A1692861519648&ei=TwTnZNKSJ4WJ9u8P4OWWsAY&oq=f%C5%B1ny%C3%ADr%C3%B3+regul%C3%A1tor+you&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiGWbFsW55w61yw7MgcmVndWzDoXRvciB5b3UqAggAMgUQIRigATIFECEYoAFIgl1QgglYpEBwAXgBkAEAmAHyAaAB1wmqAQUwLjMuM7gBAcgBAPgBAcICChAAGEcY1gQYsAPCAgQQIxgnwgIFEAAYgATCAgYQABgWGB7iAwQYACBBiAYBkAYI&sclient=gws-wiz-serp
Az elektromos fűnyíróm menetközben megállt (megállás után nem indult újra) Megvizsgáltam az áram útját. Az indítókar behúzása után a motor mindkét csatlakozó pontján van áram (fázisceruza világít) és az indító kondenzátor mindkét sarkán is van áram, viszont a motor nem indul. Mi lehet a hiba ? Lehet, hogy a kondi megadta magát ?

Előre is köszönöm a segítséget!

Sándor
Ez esetben kevés hogy világít a fázisceruza, főleg ha mindenütt világít. Kapcsoló baja lesz annak vagy kábel szakadás törés ha nem égett büdös a motor. Gondolom ha fordítva dugod konnektorba akkor meg sehol sem világít. - Ki kell mérni. Ha kondis akkor zúg-búg a motor, ha nem akkor ott más baj lesz. Amúgy is a kondin többnyire látszik ha rossz mert kifolyik a belseje vagy felpúposodik.
Sziasztok!

MTD XC35 ezeréves fűnyírómnak az a problémája, ha már nincs tele a tartály, csak mondjuk félig, elkezd lefulladni.
Üzemanyagadagoló gomb nyomkodásával beindul újra, de amint azt elégette, le is áll.
Ki lett cserélve a porlasztó membránnal együtt, de a probléma továbbra is ugyanaz.
Mintha nem lenne elég vákuum az üzemanyag felszívásához, ha nincs tele az üzemanyagtartály.
Valami ötlet valakinek a probléma megoldására vagy esetleg mi lehet a hiba?
1364 hozzászólás Oldal: 89 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég