Szivatót meddig kell használnod? Beiondítod visszanyomod és műxik, vagy csak folyamatosan tolod vissza?
Mennyi melegedési idő után kezd fulladozni?
Melegen csak az alapjárat tűnik el, és fordulaton dolgozik, vagy folyamatosan csökken a teljesítménye?
Próbálj meg egyet, amikor már melegen csökken a teljesítménye, húzd rá kicsit a szívatót. Erre mit szól a gép?
Van egy nagynyomású benzines permetezőm, ami szívató nélkül fulladozott, nem pörgött fel, csak szivatóval ment, de akkor nagyon füstölt. A főfúvóka volt eldugulva, de nem teljesen, hosszan kellett áztatni, majd a kompresszor tudta csak kifújni a dugulást. Nem feltétlen ez a gondod, de érdemes alaposan megnézni a fúvókákat, valamint a porlasztótalp tömítést, hátha falsot szív és a hőmérséklet növekedésével elszegényedik a keverék.
Említetted a membránt, melyikre gondolsz? Ami a benzint szívja fel, vagy a porlasztótorokban lévőt. A benzinszivattyú membránt a forgattyúsház pulzáló levegőnyomása működteti, ha a tömítések nem jók és a melegedés hatására ez tovább romlik, akkor felléphet a keverék szegényedése benzinhiány miatt.
Az ilyen jellegű hibáknál mindig a tömítéseket kell ellenőrizni és cserélni (de egyszerűbb rögtön lecserélni a papírtömítéseket), majd porlasztót tisztítani végül beállítani. A kezelésijében benne kell lennie az állítócsavarok alaphelyzetének, amivel - ha minden más rendben van - a gépnek el kell indulnia, és innen lehet finomhangolni. Ha nincs meg, az Interneten a típusra rákeresve megtalálod.
Ami még gond lehet, kopott dugattyúgyűrűk és emiatt kompresszióhiány, de főtengelyszimering kopása is okozhat problémákat, mivel az elősűrítés már forgattyúsházban elkezdődik. Az itt fellépő tömítéshiányosság kihathat a benzinszivattyú membránjának működésére, ami megint benzinhiányhoz vezethet.
Mennyi melegedési idő után kezd fulladozni?
Melegen csak az alapjárat tűnik el, és fordulaton dolgozik, vagy folyamatosan csökken a teljesítménye?
Próbálj meg egyet, amikor már melegen csökken a teljesítménye, húzd rá kicsit a szívatót. Erre mit szól a gép?
Van egy nagynyomású benzines permetezőm, ami szívató nélkül fulladozott, nem pörgött fel, csak szivatóval ment, de akkor nagyon füstölt. A főfúvóka volt eldugulva, de nem teljesen, hosszan kellett áztatni, majd a kompresszor tudta csak kifújni a dugulást. Nem feltétlen ez a gondod, de érdemes alaposan megnézni a fúvókákat, valamint a porlasztótalp tömítést, hátha falsot szív és a hőmérséklet növekedésével elszegényedik a keverék.
Említetted a membránt, melyikre gondolsz? Ami a benzint szívja fel, vagy a porlasztótorokban lévőt. A benzinszivattyú membránt a forgattyúsház pulzáló levegőnyomása működteti, ha a tömítések nem jók és a melegedés hatására ez tovább romlik, akkor felléphet a keverék szegényedése benzinhiány miatt.
Az ilyen jellegű hibáknál mindig a tömítéseket kell ellenőrizni és cserélni (de egyszerűbb rögtön lecserélni a papírtömítéseket), majd porlasztót tisztítani végül beállítani. A kezelésijében benne kell lennie az állítócsavarok alaphelyzetének, amivel - ha minden más rendben van - a gépnek el kell indulnia, és innen lehet finomhangolni. Ha nincs meg, az Interneten a típusra rákeresve megtalálod.
Ami még gond lehet, kopott dugattyúgyűrűk és emiatt kompresszióhiány, de főtengelyszimering kopása is okozhat problémákat, mivel az elősűrítés már forgattyúsházban elkezdődik. Az itt fellépő tömítéshiányosság kihathat a benzinszivattyú membránjának működésére, ami megint benzinhiányhoz vezethet.