Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
375 hozzászólás Oldal: 11 / 25
Előző 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 25 Következő
Van egy olyan érzésem a hirtelen változás miatt, hogy csapágy problémád lesz. A hajtókar tűgörgős csapágyának megszorulására gondolok, de lehet főtengelycsapágy is. Le kellene annyira bontani a gépet, hogy meg tudd forgatni a főtengelyt. Berántáskor érzel különbséget, hogy nehezebb megrántani?
A másik tipp a porlasztó vagy üzemanyagellátás hibája.
üdv a 285 cd husqvarnám hidegen normal álapotban üzemel de amikor fátvákok vele 4vagy 5 dik tekénél elveszti az erejét és felpörög és nincs fordulat a porlasztot pedig nemtudom tekerni
üdv szétment a kinai fürészem, és vettem belle uj fötengelyt,hengert,dugót,gyürüket,karbulátort.És tanécsot szeretnénk kérni,hogy mire figyeljek odda az össze szerelésnél ,és a blokkhoz és hergerhez tömitést ajánlsz, vagy tömitoragasztót ,vagy mind ketöt És mik a leg fontosabbak az öszeszerelésné
Sziasztok azt szeretném kérdezni milyen márkályú benzinmotoros láncfürészt vegyek valakinek valami jó esetleg rosz tapasztalatk mindent meghalgatok válaszotok elöre is köszönöm amugy házkörüli munkára kel.
Gergő
nem tudom mennyibe került ez a sok alkatrész, de lehet jobban jártál volna, ha veszel egy használt márkás gépet.
A tömítőanyagra már adtam ötletet, a motor összerakása kicsit bonyolultabb annál, mint hogy itt röviden le lehetne írni. Mire vigyázz? Mielőtt nekik kezdesz, tudd melyik alkatrész hová való és milyen sorrendben kell összerakni, ne kelljen szétszedni egy kimaradt alkatrész miatt. Először gondold végig, mi hová való, és hogyan és milyen sorrendben fogod összerakni.
János
nehéz a kérdésedre válaszolni, mert a ház körüli munka is lehet nagyságrendben eléggé különböző. Van akinek több mázsa tűzifa rendszeres felvágása is ház körüli munka és van akinek csak fák formázása és ez-az kivágása, levágása jelenti ugyanezt. Ha az utóbbi felhasználók körébe tartozol, akkor lehet elég neked az elektromos láncfűrész is, nem kell benzinmotorost venned. Ilyenkor is érdemes az ismert márkákat keresni, aminek van rendes szerviz háttere és alkatrészellátása. Nem akarok általánosítani, de a kínai gépekkel elég sok probléma van, bár lassan ami nem kínai, az hamisítvány. :(
sziasztok tudnátok véleményt mondani egy fűrészről nagyon érdekelne? partner p 351 xt
Sziasztok!

A napokban tervezek egy Stihl 031 AV-t venni, tudtok esetleg tipikus típus hibákról amire érdemes oda figyelni?
Köszi!

Kopuler
kopuler írta: Sziasztok!

A napokban tervezek egy Stihl 031 AV-t venni, tudtok esetleg tipikus típus hibákról amire érdemes oda figyelni?
Köszi!

Kopuler


Szerintem az ára, de más jellegzetes hibáról nem hallottam.
Plaszlo írta:
kopuler írta: Sziasztok!

A napokban tervezek egy Stihl 031 AV-t venni, tudtok esetleg tipikus típus hibákról amire érdemes oda figyelni?
Köszi!

Kopuler


Szerintem az ára, de más jellegzetes hibáról nem hallottam.


Akkor érdemes megvenni. :)
Köszi! Szerintem nem is túl drága.
Sziasztok!

Van egy Aldi-s Kingcraft láncfűrészem. Újonnan vettem tavaly októberben, hogy sokáig tudjam használni (plusz 3 év garancia van rá). Minden rendben volt vele, három hét után most újra elővettem, és az istenért se akar beindulni. Ha nagy nehezen beindul, akkor pedig full gázon lassan tekerte a láncot. Néha berántásnál meg úgy kirántja a kezemből a fogantyút, hogy orra bukok.
-Szikra van
-A gyertya mikor kiveszem, csillogóan benzines.
-Amikor beindult, akkor nyomta a kék füstöt (lehet a régi tank benzinbe kicsit több olaj volt, de már van benne egy új 40:1-es keverék)
-Levegőszűrőt levéve se indul (azt megpucoltam)
-Már két vízhólyag van a tenyeremen, meg kétszer elszakadt a berántó zsinór, de még adnék neki egy esélyt, mielőtt visszaküldöm garanciális javításra.

Mitől ránt vissza nagyot és miért van, hogy néha alig lehet berántani, olyan erővel ellenáll? Azt gyanítom túlszívja magát, mert a gyertyát kivéve megrángatva majd a gyertyát visszatéve úgy lehet indítani, ahogy kell. Régen második rántásra indult mindig.
janoska írta: Sziasztok!

Van egy Aldi-s Kingcraft láncfűrészem. Újonnan vettem tavaly októberben, hogy sokáig tudjam használni (plusz 3 év garancia van rá). Minden rendben volt vele, három hét után most újra elővettem, és az istenért se akar beindulni. Ha nagy nehezen beindul, akkor pedig full gázon lassan tekerte a láncot. Néha berántásnál meg úgy kirántja a kezemből a fogantyút, hogy orra bukok.
-Szikra van
-A gyertya mikor kiveszem, csillogóan benzines.
-Amikor beindult, akkor nyomta a kék füstöt (lehet a régi tank benzinbe kicsit több olaj volt, de már van benne egy új 40:1-es keverék)
-Levegőszűrőt levéve se indul (azt megpucoltam)
-Már két vízhólyag van a tenyeremen, meg kétszer elszakadt a berántó zsinór, de még adnék neki egy esélyt, mielőtt visszaküldöm garanciális javításra.

Mitől ránt vissza nagyot és miért van, hogy néha alig lehet berántani, olyan erővel ellenáll? Azt gyanítom túlszívja magát, mert a gyertyát kivéve megrángatva majd a gyertyát visszatéve úgy lehet indítani, ahogy kell. Régen második rántásra indult mindig.


Én amit megnéznék az rögtön a levegő szűrő a karbin. Aztán bele néznék a karbiba is hát ha van benne egy kis mocsok.
Nem 1:25 keverékkel kellene üzemelnie?
Szerintem azért ránt vissza nagyon mert nagy a vákuum, és ezért is nehéz berántani. Nincs elég levegő túl dús a keverék ezért füstől.
De nem vagyok szerelő, nekem ez ugrott be először.

Miután nem sikerült vennem egy értelmes használt fűrészt sem, így én is beruháztam egy kínaiba. 2 napja van nálam, de még nem tudom eldönteni, hogy megbántam e. :D
kopuler írta:
Én amit megnéznék az rögtön a levegő szűrő a karbin. Aztán bele nénék a karbiba is hát ha van benne egy kis mocsok.
Nem 1:25 keverékkel kellene üzemelnie?
Szerintem azért ránt vissza nagyon mert nagy a vákuum, és ezért is nehéz berántani. Nincs elég levegő dúl dús a keverés ezért füstől.
De nem vagyok szerelő, nekem ez ugrott be először.

Miután nem sikerült vennem egy értelmes használt fűrészt sem, így én is beruháztam egy kínaiba. 2 napja van nálam, de még nem tudom eldönteni, hogy megbántam e. :D


1:40 van írva a használatiban az tuti. Sőt azt is olvastam, hogy ha több olaj van a keverékben az előírtnál, az se jó, mert ráég a falra.
A levegőszűrőt már néztem. Igazából az egy műanyag ház, amin van egy papír szerű anyag, nem olyan "igazi" légszűrő. Azt levéve se produkál a gép. A szivatója meg csak a levegőt zárja ezáltal dúsítja a keveréket.
Úgy voltam vele, hogy inkább egy kínai (német?) új, mint egy használt akármi. Legvégső esetben garanciában megcsinálják (azért a 3 év nem kevés rá), de akkor 1 hónapig fűrész nélkül maradnák. :(
Jánoska.
Az indulási nehézséget okozhatja, ha benne hagytad a tavalyi benzint. A keverékből idővel kiválnak az adalékok és az olaj, és lerakódnak a fúvókákban eltömve azokat, ezért nem indul rendesen. Az eltömődött fúvókák miatt felborul az egyensúly a motor keverékképzésében, ezért ne csodálkozz a tüneteken. Hosszabb üzemszünet előtt indig ki kell fogyasztani a benzint a kétütemű gépekből. A visszarántás a jó kompressziónak köszönheted, a keveréket holtpont előtt berobbantja, de ha nem elég energikus az indítás, akkor a dugattyú már nem tus átfordulni a holtponton, a berobbanó benzin-levegő keverék vissza fordítja a forgásirányt.
Én a kétütemű permetezőmmel szívtam így, kétszer szedtem szét a porlasztót és tisztítottam ki, mire minden a helyére állt és hajlandó volt működni.
Ha a karbi tisztítása veszélyezteti a garanciát, inkább vidd szervizbe.
Tavaly október óta kétheti rendszerességgel használtuk hétvégente. Az utolsó használatnál már betegeskedett, néha leállt magától, de bírta.
Egy tisztítás szerintem nem veszélyezteti a garanciát, hétvégén még adok neki egy esélyt, köszönöm a tippeket!


Plaszlo írta: Jánoska.
Az indulási nehézséget okozhatja, ha benne hagytad a tavalyi benzint. A keverékből idővel kiválnak az adalékok és az olaj, és lerakódnak a fúvókákban eltömve azokat, ezért nem indul rendesen. Az eltömődött fúvókák miatt felborul az egyensúly a motor keverékképzésében, ezért ne csodálkozz a tüneteken. Hosszabb üzemszünet előtt indig ki kell fogyasztani a benzint a kétütemű gépekből. A visszarántás a jó kompressziónak köszönheted, a keveréket holtpont előtt berobbantja, de ha nem elég energikus az indítás, akkor a dugattyú már nem tus átfordulni a holtponton, a berobbanó benzin-levegő keverék vissza fordítja a forgásirányt.
Én a kétütemű permetezőmmel szívtam így, kétszer szedtem szét a porlasztót és tisztítottam ki, mire minden a helyére állt és hajlandó volt működni.
Ha a karbi tisztítása veszélyezteti a garanciát, inkább vidd szervizbe.
Előző 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 25 Következő
375 hozzászólás Oldal: 11 / 25

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég