Kedves László!
Ma összeraktam a gépet, minden a terv szerint zajlott. Ajánlom azoknak akik Tecumseh fűnyírót akarnak szerelni, vegyenek egy colos dugókulcskészletet, mert nem lesz szenvedés a csavarozás.
Szóval kivittem a gyöpre kipróbálni. Első pár húzásra nem indult, aztán először kettő, majd négy gyenge ütemet produkált, majd leállt. Utána nem indult be. Fél órába telt rájönnöm, hogy szikra csak akkor van, ha minimális gázt adok. Szóval szikra van, szép kék.
Aztán nem indult, csak rángattam. Néha meg ő rántott vissza, aztán egyszer csak a légbeömlőn kijött egy fehér kis pöffenet (légszűrő nem volt rajta). Mintha fordítva akarna beindulni.
Nézegettem tenyérrel a szívó nyílást, 1x vákuumot csinál, aztán hirtelen fúj. A kipufogónál ugyanez. Egyvákuum, majd hirtelen fújás.
A gyertyát kivéve benzinszagot érzek, igaz a porlasztónál csavargattam a két valamit, amiket pontosan nem tudom mire jók, végül visszaállítottam a kezdeti pozíciókba. Bár úgy gondolom ennek csak akkor lesz jelentősége, ha beindul a gépezet.
Egyszer sikeresen megrántottam úgy is, hogy nem volt bedugva a nívópálcatartó és a pálca, de legalább láttam, hogy a szivattyú végzi a dolgát.
Mi lehet a gond?
Összeszerelés előtt megnézve adta az ütemet:
1. fent a dugattyú - mindkét szelep zárva
2. lent a dugattyú - nyit a kipufogó szelep
3. fent a dugattyú - szelepek váltanak, nyit a beszívó szelep
4. lent a dugattyú, mindkét szelep zárva
Végül az utolsó, mikor rántom be, akkor ha egy adott ütemben végzek, hirtelen leáll, majd picit visszafordul a motor, nem viszi tovább a lendület.
Érzem, hogy közel a cél! Esetleg fordítsak 180 fokot a vezérműtengelyen?
Ma összeraktam a gépet, minden a terv szerint zajlott. Ajánlom azoknak akik Tecumseh fűnyírót akarnak szerelni, vegyenek egy colos dugókulcskészletet, mert nem lesz szenvedés a csavarozás.
Szóval kivittem a gyöpre kipróbálni. Első pár húzásra nem indult, aztán először kettő, majd négy gyenge ütemet produkált, majd leállt. Utána nem indult be. Fél órába telt rájönnöm, hogy szikra csak akkor van, ha minimális gázt adok. Szóval szikra van, szép kék.
Aztán nem indult, csak rángattam. Néha meg ő rántott vissza, aztán egyszer csak a légbeömlőn kijött egy fehér kis pöffenet (légszűrő nem volt rajta). Mintha fordítva akarna beindulni.
Nézegettem tenyérrel a szívó nyílást, 1x vákuumot csinál, aztán hirtelen fúj. A kipufogónál ugyanez. Egyvákuum, majd hirtelen fújás.
A gyertyát kivéve benzinszagot érzek, igaz a porlasztónál csavargattam a két valamit, amiket pontosan nem tudom mire jók, végül visszaállítottam a kezdeti pozíciókba. Bár úgy gondolom ennek csak akkor lesz jelentősége, ha beindul a gépezet.
Egyszer sikeresen megrántottam úgy is, hogy nem volt bedugva a nívópálcatartó és a pálca, de legalább láttam, hogy a szivattyú végzi a dolgát.
Mi lehet a gond?
Összeszerelés előtt megnézve adta az ütemet:
1. fent a dugattyú - mindkét szelep zárva
2. lent a dugattyú - nyit a kipufogó szelep
3. fent a dugattyú - szelepek váltanak, nyit a beszívó szelep
4. lent a dugattyú, mindkét szelep zárva
Végül az utolsó, mikor rántom be, akkor ha egy adott ütemben végzek, hirtelen leáll, majd picit visszafordul a motor, nem viszi tovább a lendület.
Érzem, hogy közel a cél! Esetleg fordítsak 180 fokot a vezérműtengelyen?