Üdv van valakinek ilyen, tapasztalat?. Érdemes beruházni rá?
OREGON PowerSharp élezőház és 16" láncvezető A095 (56 szem, 3/8", 1,3mm)
OREGON PowerSharp élezőház és 16" láncvezető A095 (56 szem, 3/8", 1,3mm)
A "profi" használatra alkalmas DCS5200 típusú láncfurész kiválóan használható gazdaságokban, erdészetekben. Egyaránt alkalmas gallyazáshoz és a fakidöntéséhez is.
Plaszlo írta: Nézd meg autósboltban, de vidd magaddal a rosszat. Amikor hörög a gép gázadásnál, akkor nyisd meg kicsit a tanksapkát, ha attól jó lesz akkor eldugult a szellőzője, ha nem, akkor máshol kell keresned a hibát. Mivel a benzinszivattyút (membrán a porlasztóban) a forgattyúsház dekompressziója működteti, a legkisebb tömítetlenség is elég a gyenge üzemanyag továbbításhoz, így a motor fulladásához.
Plaszlo írta: Nézd meg autósboltban, de vidd magaddal a rosszat. Amikor hörög a gép gázadásnál, akkor nyisd meg kicsit a tanksapkát, ha attól jó lesz akkor eldugult a szellőzője, ha nem, akkor máshol kell keresned a hibát. Mivel a benzinszivattyút (membrán a porlasztóban) a forgattyúsház dekompressziója működteti, a legkisebb tömítetlenség is elég a gyenge üzemanyag továbbításhoz, így a motor fulladásához.
Plaszlo írta: Nehéz ellenőrizni, mert ezeken a helyeken depresszió van, a hagyományos ellenőrzési módok - mint szappanos víz - itt csődöt mond. A tömítéseken egy idő után meglátszik a tömítetlenség, de addig általában nincs türelme az embernek. Sűrűbb olajjal bekenve a tömítéseket, ill környékét, a szimeringek futófelületét, ideiglenesen lehet javítani a tömítésen, amit a motor működése azonnal jelez. Gyakorlott szerelők a tünetek alapján már tudják hol kell keresgélni illetve mit kell kicserélni, akár típushoz kötötten is. De ehhez látni, hallani kell a gépet, a hangja és a működése sokat elárul a gyakorlott szakembernek.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég