Plaszlo írta: A főtengelyszimering csere után újra be kell állítani a porlasztót, mert a megváltozott kompresszióviszonyok (forgattyúsházban elősűrítés) miatt változhat a motor üzeme. Furcsállom, hogy így adták ki. Ha ezzel sem sikerül javulást elérni, akkor a karbinál kellene keresgélni, tömítések, fúvókák tisztasága, membránok, valamint üzemanyagellátást leellenőrizni, nincs eltömődés, szivárgás, stb. Érzékeny műszerek ezek a gépek, kis lökettérfogattal és nagy fordulattal próbálnak sok erőt kipréselni magukból, minden kis eltérés számíthat.
Kompresszióviszonyra nem tudok értéket mondani, de jó kompressziójú gép berántásakor határozott ellenállást kell érezni. Kopott gyűrűk, henger esetén inkább beindítani nehéz és a teljesítménye általánosan gyenge, nem csak a végén. Sőt néha fordulaton erősödik meg, nincs ideje annyi gáznak elszöknie a gyűrűk mellett.
A videó jó ötlet.
Porlasztón nincs állító csavar, csak a helye van meg. Made in china..... Szétszedtem darabokra, szívótoroknál az alsó kis lukba benyomtam a vákuum mérő órámat, fúrúval meg szimuláltam a működést (kenésről gondoskodtam.) Szépen dolgozott. Amit észre vettem, hogy az átvezető gumi, ami a porlasztó és a henger között van, az kő kemény.... Most felraktam pasztával a porlasztót (mire megoldottam, hogy a kis furatba ne menjen paszta....) elég szépen dolgozik. Már nem fullad és indul is.