Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
375 hozzászólás Oldal: 16 / 25
Előző 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25 Következő
Sziasztok!
Igaz a mondás, hogy a baj nem jár egyedül . A fűkaszám után most a benzines fűrészem adta be a kulcsot pedig itt a faaprítás ideje. Mivel már egyszer régen volt egy Homelite gépem (az nagyon-nagyon sokat kibírt) elkezdtem keresgélni és most is kapható pl. Homelite HCS 4640C cca. 46.000.körül. Kinek van vmi tapasztalata a mai Homelite gépekről.

Köszi
UDv. Husqvarna36 os láncfüreszem van csereltem dugattyut minden simán ment de viszont osszerakás utan nem indul a gyertya nedves a karburator kap uzemanyagot szikra van ? miert nem indul tud valaki segiteni!
Miért kellett dugót cserélned, és mit cseréltél még vele együtt?
Azert csereltem dugot mert gyenge volt és csak a dugot gyurut csaspszeget mást nem csereltem
Főtengely szimeringet nem cseréltél? Ilyenkor nem árt, a szerelés közben is sérülhet és ha már a dugó elkopott a használattól, akkor a szimering sem lehet túl fickós. Ez csak egy ok, amiért nem indulhat, lehet tömítés hiba, falslevegő, stb. A másik, dugó + gyűrű cseréjekor megváltozik a kompresszió, ezért a porlasztót is utána kell állítani.
Minden tomitest ki csereltem meg megptobaltam egy ugyavolyan furesznek a karburatorjat at rakni de avval sem indult.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni,mégpedig olyan dologról lenne szó,hogy egy 262 XP Huskyban (nem kopott a henger,nincs válla,gyűrű is elég jó állapotban van) véleményem szerint közel sem tökéletes a kompresszió. Dekompresszoros gépről lévén szó,elképzelhető olyan,hogy ez a kis nyamvadt szelep zárt állapotban enged el némi nyomást a hengerből? Vagy mi okozhatja a jelenséget annak ellenére,hogy jó a henger és a gyűrű? A berántón megtartva igaz szakaszosan,de nem lassan megy le a gép. Egy 62 köbcentis géptől többet várnék. A főtengely csapágy,a kuplung felől kicsit kottyan. Fater azt mondja,hogy lehet az is,hogy ez kikezdte a szimeringet,vagy alapból kopott már a szimering,és elengedi a forgattyús házban a "nyomást". De attól a hengerben kéne lennie jó kompressziónak. Vagy tévedek?
Segítségeteket előre is köszönöm!
István
Üdv!
Nézd meg a dekompresszort, ha tényleg enged menet közben is, akkor erősen olajosnak kell lennie a szelepnek.
A kompressziónak nincs sok köze a főtengelyszimeringhez, maximum annyi, hogy kevesebb keveréket tölt be a hengerbe a gyengébb elősűrítés miatt. Ezt inkább az üzemében éreznéd, mint az átforgatáskor.

Viszont felmerült bennem, hogy a dekompresszor a könnyebb indítást segíti, hogy ne kelljen olyan erővel rángatni és ne rúgjon vissza. Tehát amikor kezded húzni a berántót, a dekompresszor teszi a dolgát és így könnyű átforgatni a motort.
Üzem közben is gyengének tűnik, vagy miért merült fel a kompresszió hiány?
Üdvözlöm!
Nyilván az indítást segíti a dekompresszor,igen,de ugye ez kapcsolható. Ha nem toljuk be,ugyanúgy is lehet indítani,mint a dekompresszor nélkülieket. Nekem zárt szelep mellett is kevésnek tűnik a kompresszió.
Az erejéről pedig annyit,hogy igen,üzem közben gyengének érzem. A 242 XP fűrészemtől nem sokkal jobb. Igaz,az pöpec állapotban van.
Köszönöm válaszát!
Nagyon pipás vagyok :x
Van egy stihl 23_os bevittem miskolcra a buzatérmellet egy szervizbe fötengelyszimering gyanuval mivel ha beinditom és átforditom a másik oldalára felemelkedik az alap járat. Ha már szimeringet cserél akkor a csapágyakat se hagya ki. Viszamentem öt nap mulva közölték velem hogy membrámot cseréltek benne és kész rákérdeztem a gyanumra a szerelö kiröhögöt legomboltak 8600ft_al. Hazamentem megkültem a gépet melegegyen ugyanaz a hiba söt most ha elöredöntöm a lapot meg ál. Ha valaki tud egy jo szerelöt vagy praktikát elöre is kösz
Sziasztok!
Kérlek segítsetek! Szétkaptam a láncfűrészem, hogy ki tisztítsam az olajadagolót. Minden szép és jó volt míg a végén az összerakásnál egy rugónak a helyét nem találom. A védelmi kapcsolóhoz kell beakasztani de, hogy hova való a másik fele
nem tudom. Tudnátok segíteni? Nagyon köszönöm előre is. Meli
Üdv
Így elég nehéz lesz segíteni. Géptípus, kép ?
Balager írta: Nagyon pipás vagyok :x
Van egy stihl 23_os bevittem miskolcra a buzatérmellet egy szervizbe fötengelyszimering gyanuval mivel ha beinditom és átforditom a másik oldalára felemelkedik az alap járat. Ha már szimeringet cserél akkor a csapágyakat se hagya ki. Viszamentem öt nap mulva közölték velem hogy membrámot cseréltek benne és kész rákérdeztem a gyanumra a szerelö kiröhögöt legomboltak 8600ft_al. Hazamentem megkültem a gépet melegegyen ugyanaz a hiba söt most ha elöredöntöm a lapot meg ál. Ha valaki tud egy jo szerelöt vagy praktikát elöre is kösz


Szia!
A DVTK stadionnal szemben van a sarkon egy kisgépkölcsönző és szervíz. Én oda vittem a fűrészt. Megcsinálták, korrekt áron dolgoztak. Én őket ajánlom neked.

Üdvözlettel: T.Peti
Üdv.
Segítséget szeretnék kérni!
Van 1 stihl 038 AV fűrészem beindul alapjáraton megy ha gázt adok le áll.
Magamnak szoktam javítani ha szükséges de most nem találom a hibát.
Amire tippeltem már mindent átnéztem tisztítottam!
Szerintetek mi lehet a hiba?
Szia
Elvileg két csavarnak kellene lenni a karburátoron az egyik az alapjárat állítója ( ezt ne bántsd) a másik az üzemi fordulat állítója, ezt kellene beállítani. Talán még egy HI felirat is lesz mellette valahol.
Előző 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25 Következő
375 hozzászólás Oldal: 16 / 25

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég