Tiszteletem az Uraknak!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek, a fórum átolvasása után sem jutottam dűlőre. Amatőr hibát vétettem, életem első saját láncfűrészét egy hirdetésből vásároltam. A hirdetés szerint Husi L65 volt, de a helyszínen (50km-rel arrébb...) hamar kiderült, hogy nem L65, hanem 444 SE. Ez önmagában még nem gáz, bár gyanús lehetett volna az óriási marketing duma, meg hogy ki van zárva, hogy ő L65-öt hirdet, annak ellenére, hogy mutattam neki a hirdetést a számával. Állítása szerint négy éve gond nélkül használja. Fával nem tudtuk kipróbálni, mégis elhoztam 30-ért. Otthon aztán kipróbáltam, ment is szépen fürgén, 10-15 cm-es ágakon elhasználtam vagy negyed tank benzint, összesen ennyit hagytak benne, kifogyott és leállt, de már nem mentem el benzinért, nem volt sürgős. Örültem, kényelmes és gyors. Nem bántam az üzletet. Aztán egy hétig állt, amíg nyaraltam egyet. Tegnap vettem benzint, olajakat (Favorit Super 2T+Favorit láncolaj) és ma reggel nekiálltam gatyába rázni, mert elég retkes volt, olajos-gyantás fűrészporral volt tele a laprögzítő környéke. Aztán bekevertem a bengát (kicsit több olaj ment a 4 literbe mint egy deci, a flakonon néztem, lehetett akár másfél is, remélem ez még nem gond) és feltöltöttem 3/4-ig. Az oldalán fekve folyt a benzin, de talpra állítva nem, gondoltam azt majd később orvosolom. A második rántásra kiszakadt a madzag... Van némi műszaki érzékem, rövid próbálkozás után megjavítottam. Pár rántás, aztán a markolatból szakadt ki... Megjavít... Ezután már nem szakadt el, viszont fél óra rángatás után sem indult... Gyertya ki, szikra akkora, hogy ökröt lehet rajta sütni. A fedél levétele után látszott, hogy a benzincső nincs tömítve a tank falánál, illetve korábban szigszalag meg valami fehér szilikon szarral próbálták tömíteni, persze a benzin szétszedte. Akkor már letömítem, gondoltam. Ehhez kiszedtem a benzinszűrőt, ami a csövön lógott a tankban. Csipesszel kibogarásztam és közben találtam a tankban egy rugóra emlékeztető dolgot, ami egy kb. 4cm átmérőjű, másfél menetnyi acéldrót. Nem tudom mi lehet, egyelőre hagytam. Leszedtem a karburátort, így könnyebb volt a csővel bánni. Szűrő rendben, karbi belül tisztának tűnik, bár szilánkokra nem szedtem. Olyan érzésem volt, hogy nem jön fel az üzemanyag a csövön, bár eldugulva nincs. Aztán kínomban egy kis benzint csepegtettem a hengerbe. Ettől pár fordulat erejéig ment. Ezután rángatás, de semmi. Ekkor még több benzint kapott és el is indult, nem állt le. Viszont az történik, hogy gázadásnál csak akkor pörög fel teljesen, ha lassan adok gázt. Ha gyorsan, akkor fulladozik. Szerintem jobban füstöl, mint kellene. Fával próbálva még csutka fordulaton is lefullad, teljesen erőtlen, amikor elhoztam, vitte mint a vajat.A H és L csavarokat csak ezek után tekergettem, az ajánlott 1-1,5 fordulat körül szórakoztam, eddig eredménytelenül. A "T" jelű csavarral is próbálkoztam, de visszatekertem oda, ahol volt, mert nem tapasztaltam változást. A kompresszió jónak tűnik, izomból kell berántani, kiszedett gyertyával viszont nagyon könnyedén forog, tehát nem szorul semmi. Kicsit frusztrált vagyok, vár rám 10 köbméter fa... A hozzáértők segítségét kérem ötletekkel, vagy ha lenne valaki aki megnézné Szekszárd-Bonyhád környékén, akkor nagyon hálás lennék. Hosszúra sikerült, bocs:)