Üdv!
Lehet, hogy kissé rep utáni, de érdemes lenne megnézni a vezetéket annál a pontnál, csak hogy egy hibalehetőséget kiiktassunk, ahol befut a készülékbe. Ez gyakorta hajlik, elképzelhető, hogy a mechanikai igénybevétel miatt sérült a szigetelés, ott zárlatos a berendezés. Motor, ha zárlatos, az inkább a forgórész, és egy-egy kommutátor kefepárra korlátozódik, ekkor inkább "körtüzes" a forgórész. Ha megszakad, akkor gyakorlatilag el sem indul, de a szakadás, az ugyebár nem zárlat.
Sok sikert!
Lehet, hogy kissé rep utáni, de érdemes lenne megnézni a vezetéket annál a pontnál, csak hogy egy hibalehetőséget kiiktassunk, ahol befut a készülékbe. Ez gyakorta hajlik, elképzelhető, hogy a mechanikai igénybevétel miatt sérült a szigetelés, ott zárlatos a berendezés. Motor, ha zárlatos, az inkább a forgórész, és egy-egy kommutátor kefepárra korlátozódik, ekkor inkább "körtüzes" a forgórész. Ha megszakad, akkor gyakorlatilag el sem indul, de a szakadás, az ugyebár nem zárlat.
Sok sikert!