Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 22 / 91
Előző 1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 91 Következő
A képről nehéz megmondani, csak annyi látszik, hogy kicsi a gép fűnyírórésze. Ez meg összefüggésben áll a késmérettel, teljesítménnyel, stb. Egyik vaterás hirdetésben szereplő ilyen fűnyírónak a háza is műanyagból van, nagyobb teljesítményű gépeknél már fémet szoktak alkalmazni (kés által kivágott kövek, fadarabkák megfogása miatt).
Szóval így nehéz konkrét dolgot mondani, a hivatalos Honda irodalom szerint 1,8-1,9 KW-os a motor. Szerintem hétfőn nézd át alaposan a gépet, hátha találsz adattáblát rajta.

Itt az 5 éves Briggs motoros fűnyíróm újkori képe, ez ha jól emlékszem 3,5 lovas. Nézd az arányokat.

Briggs motoros2.jpg
Briggs motoros2.jpg (543.13 KiB) Megtekintve 10197 alkalommal.

Honda.jpg
Honda.jpg (65.5 KiB) Megtekintve 10197 alkalommal.
Tisztelt plaszlo és a többi szaki!
Van 1 honda floridege 41 -es fűnyíróm, német országból lett behozva 6 éve. Akkor jó vétel volt, nem is volt vele semmi gond, csak olaj csere. Most elkezdte megadni magát, nehezen indult, gyenge volt, fordulat ugrált lefulladt és minden rossz lett amit ellehet képzelni. Interneten ehhez a fűnyíróhoz semmi infót sem találtam. Ekkor találtam ezt a fórumot. Úgy gondoltam neki állok, mert ennél komplikáltabb géppel foglalkozok. De rájöttem hogy ez egy külön szakma. Kicseréltem a gyertyát, megcsináltam a regulátort, új tömítések, csináltam neki olajleeresztő csavart, szimering csere, kés élezés, karburátor takarítás, alapjárat beállitás. Nem ebben a sorrendben. Utána beindult, de gyenge volt. Rosszul raktam össze a vezérlés, de most új erőre kapott. Ezt nektek köszönhetem, 3000 ft-ből mintha új fűnyíróm lenne. És az érzés hogy magam újítottam fel, az felbecsülhetetlen. Nem kértem külön instrukciókat, csak többi hozzászólásból tanultam. Még egyszer köszönöm nektek!
Üdv Zsakaay!
Köszönjük az elismerést, és hogy megosztottad ezt velünk. :D Remélem ezek után a következő 6 évben is jól fog működni a géped. :wink:
Üdv.!
Van egy Tecumseh régebbi négyütemű fűnyíróm, és az a gondom vele, hogy ha a levegőszűrő rajta van, nem idul be, csak levegőszűrő nélkül. Mi lehet a gond?
Tudom banális kérdés, de kitisztítottad a levegőszűrőt?
Rá sincs téve a teteje, csak a levegőszűrő ház. Vagyis rosszul írtam, beindulni beindul, csak nincs normális fordulata. De levegőszűrő ház nélkül jó.
A levegőszűrő ház üres ilyenkor, vagy benne van a levegőszűrő szivacs? Ha leveszed a levegőszűrő házat komplett, akkor jó csak?
Ha semmi sincs benne, akkor sem akar felpörögni, de ha komplett leveszem, akkor jó.
Tud képet feltenni a porlasztóról és a légszűrőről? Nem tudom melyik fajta van rajta. Valószínűleg a rögzítéskor valami elállítódik, vagy falsot kap.
Fénykép0096 (Small).jpg
Fénykép0096 (Small).jpg (40.98 KiB) Megtekintve 10144 alkalommal.

Íme a képek a porlasztórol, és a levegőszűrőről.
A 3. képen meg a terhelés szabályzó kar (azthiszem!), amit valószínűleg megbabráltak. Lehet ennek köze a gondomhoz? Viszont ez sem igazán működik, mert amikor terhelést kap, nem ad rá gázt, hanem leáll. Hogyan lehet ezt rendesen beállítani?

Csatolmányok

Ez hihetetlen! rákeresek a gondomra és másnak is ugyanez.
flenfer:ugyanez a problémám egy MTD silver gépen.Kezd az őrületbe kergetni a dolog.Levett légszűrőházzal tökéletesen (szűrőt kidobtam eleve úgy kezdtem)pörög de ha ráteszem az üres házat már az is fojtást jelent.Mintegy elveszi a levegőt a mortortól ezért sok benyát kap ami füstölésbe megy át.Én ugyan letörtem a szűrőnházon lévő kis műanyag felöntést a kartercső előtt amitől több levegőt kap de nem az igazi.Ha leveszem a légszűrőházat és 2 anyával felerősítem a karbit akkor gyönyörűen megy.Ez bes*arás.Minden tömítés ép néhány üzemórás gép benzin ,gyertya új karbi kipucolva kifújva minden.A regulátor rászabályoz rendesen de FÜSTÖL! rugók beállítva.Öreg szaki ismerős is tanácstalan.Help!
Akkor nem csak én vagyok ilyen "szerencsés" egy ilyen.....ral! Én már a meggyujtásán gondolkodtam, vagy a szétverésén! Még jó, hogy csak úgy ingyen kaptam. 4 napot kinlódtam vele. A regulátor kart hogy lehet rendesen beállítani?
Hát én se vártam sokat egy 30k-s fűnyírótól de az hogy jónak tűnik minden és mégse ezt nem értem.A regulátornak ugye az lenne a szerepe ,hogy terhelésre rászabályoz tehát automatikusan felemeli a fordulatot.Az nálam azt jelenti hogy alaphelyzetben amikor nem jár amotor a rugók lazán a helyükön vannak és ha beindul a gép akkor ide oda feszülnek és a porlasztón lévő kis műanyag elemet (aminek a másik vége ugye a belső pillangószelep) kb középen tartja és azt a határolócsavarral állítod be mennyit szabályozzon rá max.Ha kézzel erőltetem a működést azzal vagy javítom vagy rontom az egyenletes alapjáratot.Elég fontos hogy a rugók hogy mint merre húzgálják a karokat.Azt én érzésre állítottam be a lehető legoptimálisabbra.Ami nekem nem tetszik hogy a blokkból kijövő regulátortengely ricnije és a ráakasztott kar rögzítzése nagyon béna.Próbáltam azzal is játszani de nem sok eredménnyel.A levegőhiány most is megvan.Az hogy miért nincs egy benzin/levegő állítócsavar az nagyon rossz,mert elfogadom hogy kevés a levegő de a benzint hogy a túróba vegyem vissza?
Nekem is az agondom, hogy a regulátor kar elég hitvány, és ha normálisan működig a gép, ami eddig 1x fordult elő, 10centis fűben lefullad, mert nem ad rá kakaót.
Flenfer,
A porlasztóról hiányzik a dúsító gumi gömbje. A porlasztó oldalán lévő nagy lyukat kellene takarnia. Nemrég feltettem egy képet a fűnyírómról (zöld) ott láthatod a gumigömböt a karbin. Amíg az nincs rajta, nem fog rendesen működni, mert mindenféle falslevegőt kap.
A kapagépem Tecumseh motorján Dellorto karbi van, ott egy külön pillangószelep a szívató.

karbi.JPG
karbi.JPG (424.18 KiB) Megtekintve 10131 alkalommal.


A regulátornak a fordulatszámtartás a szerepe a különböző terhelési viszonyok között. Ezek általában röpsúlyos rendszerűek, minél gyorsabban forog a motor, annál inkább el akarja venni a gázt és fordítva. Először a karbit kéne rendbe hozni, addig kár a regulátorral foglalkozni. Esetleg Vaterán, vagy hasonló helyeken lehet bontott karbit venni hozzá. Még ne gyújtsd fel, ha a motor egyébként még jó, akkor megérhet egy karbicserét.
Előző 1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 22 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég