Köszi a visszajelzést,
Tehát akkor kontakt hiba. Nagyon ritkán a kapocsléc bekötéseinél elő szokott fordulni hogy a motor tekercskivezetések csavarjai lazák, vagy ha saru van rajtuk akkor a saruk lazák. Mielőtt a tekercselő műhelybe kötne ki a motor meg kellene nézni ezt mert egy tekercselés nem olcsó mulatság. Tekercsen belüli vezeték szakadás nagyon ritka, inkább zárlat szokott lenni az pedig nem ilyen tünetekkel jár.
Tehát akkor kontakt hiba. Nagyon ritkán a kapocsléc bekötéseinél elő szokott fordulni hogy a motor tekercskivezetések csavarjai lazák, vagy ha saru van rajtuk akkor a saruk lazák. Mielőtt a tekercselő műhelybe kötne ki a motor meg kellene nézni ezt mert egy tekercselés nem olcsó mulatság. Tekercsen belüli vezeték szakadás nagyon ritka, inkább zárlat szokott lenni az pedig nem ilyen tünetekkel jár.