Remélem csak ez a gond. A főtengely nem lehet elgörbülve ? B akkor ha be van kapcsolva a kuplung nem tudna átfordulni. Vagy tévedek ?
Sok minden lehet, de ezt nem lehet távolról megállapítani. Amennyiben görbe a főtengely, akkor elég gázos a helyzet. Bár gépműhelyben általában javítható, kiigazítható, de ott a következő - mondhatnám eredő - hiba, hogy nincs benne rendes kompresszió, aminek az okát még nem ismerjük. Egyébként szemmel nem látható görbeség miatt le lehetne húzni a deklit, ez nem akasztja meg.
Én inkább külsérelmi problémákra gondoltam, ami egy (és remélhetően nem több) helyen vastagabbá teszi a főtengelyt, vagy nem szabályos kör alakúvá. Ez lehet egy erősebb ütés, vagy barbár szerelés következménye, ami a főtengely végének felületét eltorzítja, de lehet csak egyszerűen annyi, hogy a főtengely szabadon lévő része a rárakódó portól, fűtől és nedvességtől rozsdásodik és ezt a rozsdaréteget kell csak lecsiszolni.