Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 33 / 91
Előző 1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 91 Következő
Érdekelne ,hogy mi lehet az oka hogy a fűnyíróm alján a tengelynél szivárogni kezdett az olaj,valamint a fordulatszám szabályzó karral nem lehet kisebb fordultra állítani eddig egyik probléma sem volt pőrőg a motor elég rendesen, igaz már 10 éves .Ha tud valaki rá vmit megköszönöm. Rendesen nyír és jár a motor.
Üdv.
Az olajfolyás valószínűleg az alsó szimmering kopásától van.
A fordulatszám emelkedése köthető valamihez? Gyakorlatilag a regulátornak kell fordulatszámon tartania, de ha az ellentartó rugó tartólemeze elhajlik, akkor jobban előfeszíti a regulátort, és így magasabb lesz a fordulatszám. Persze lehet más is, mint a gázbowden és rudazat szorulása, akadása kosztól, idegen tárgytól.
Fordulatszám működés közben stabil? Ha a nagy fű jobban lefogja a motort, akkor gyorsan reagál a motor a regulátorra és hamar eléri az üzemi fordulatszámát, vagy csak nehézkesen, lassan?
Sziasztok!
Van egy Tecumseh fünyíróm és nem birok rájönni mért nem indul be! Van szikra és benzint is kap de nem indul és nem is pöffen! Próbáltam már tekercs cserével is ami müködő gépről lett áttéve és komplett karburátorcserével is, Akkor sem indult! A motrot is szétszedtem a vezérlés is épp és a fordulatszám szabályzó is és minden jelen van, szikra is van és benzint is kap. Mi lehet még a hiba oka hogy nem indulhat? Már csak szelep vagy gyürüre tudok gondolni de még pöffenni sem pöffen. A henger is épp és nem kopott, nem hinném hogy gyürüzés lenne az oka mert a gép sem ment olyan sokat. A szelepek voltak kicsit beégve de azokat is megtisztítottam és akkor sem indult! Én már csak vagy szelepre vagy gyürükre tudok gondolni de abban bízom ,hogy tud valaki itt jó ötletet adni vagy volt valaki hasonló helyzetben már és tudja mi lehet az oka!
Sziasztok!

Van egy Briggs and Stratton kapálógépem és a porlasztójával van problémám.
Beindul, de egy idő után leáll!
Kérnék szépen tőletek egy porlasztó, robbantott ábrát és az alapján jobban át tudnám nézni az egész karburátort!
Ilyen a gép: http://www.youtube.com/watch?v=r7wqaGVoEgo
Szia.

Ez a leállás mennyi idő után következik be és milyen üzem/terhelés hatására? Utána újra lehet indítani?
Milyen idős a gép?
Sziasztok! Segítséget kérnék tirisztoros gyújtásnál a lendkeréken levő jelölések, illetve beállítások érdekelnének. AGRO TREND 484 RE Briggs @ Stratton 2 ütemű motors fűnyíró. 2,7 KW, 2900/min. Köszönöm szépen előre is :)
Üdv az Uraknak!
Van egy Quantum 35-ös motorom, hogy tudnám megmérni a fordulatát egy hagyományos elektromos fordulatmérővel, ami ugye az impulzut a megszakítóról kapná. De itt olyan nincs.
Üdv!

Van egy Tecumseh 3,5 lovas 93-as motorom.
Úgy kaptam igazság szerint, mert az enyém kikönyökölt, és a kapott motort szétszedtem, meggyűrűztem mivel nem volt válla a hengernek, és nem lötyögött a hajtókar sem a főtengelyen.
Összerakás, majd egy házra felszerelés következett, végül olaj, és benzin. Eddig rendben is voltunk.
Egyszerűen nem indul a gép, csak nagy nehezen, és akkor is csak hideg indítóval, meg már párszor úgy vissza rántotta a berántót, hogy szereztem pár lila foltot.
A karburátorban az úszó nem lyukas, és nem is rézből, hanem műanyagból van. Hiába szívatom a kis gumival, ami a karbi oldalán van. Emlékszem a régi briggs motoron szó szerint a pumpálásra spriccelte be a benzint, ez nem sajnos, pedig a gumi jó.
Ha el is indul akkor is, mint említettem hidegindítóval úgy, hogy 2 szer kiszedi a berántót a kezemből, aztán lészűrőházba visszarobban, és még 2 rántás, na ekkor kezd el ketyegni.
Kezd már elegem lenni, és muszáj a segítségeteket kérnem. Köszönöm!
Találtam néhány fűnyírókat a neten, és az AL-KO tetszett meg leginkább, nektek mi a véleményetek:
http://www.alkofunyiro.hu/funyiro_53/al ... unyiro_175
k49 írta: Találtam néhány fűnyírókat a neten, és az AL-KO tetszett meg leginkább, nektek mi a véleményetek:
http://www.alkofunyiro.hu/funyiro_53/al ... unyiro_175


Jónak tűnik, de nincs tapasztalatom vele. Viszont én a kicsit drágább mulcsozós változatát választanám:

http://www.alkofunyiro.hu/funyiro_53/al_ko_onjaro_funyiro_59/al_ko_classic_plus_513_br_x_motoros_funyiro_178

Nagyon hasznos plusz funkció, ma már csak ilyet tudó gépet vennék.
druxter írta: Üdv!

Van egy Tecumseh 3,5 lovas 93-as motorom.
Úgy kaptam igazság szerint, mert az enyém kikönyökölt, és a kapott motort szétszedtem, meggyűrűztem mivel nem volt válla a hengernek, és nem lötyögött a hajtókar sem a főtengelyen.
Összerakás, majd egy házra felszerelés következett, végül olaj, és benzin. Eddig rendben is voltunk.
Egyszerűen nem indul a gép, csak nagy nehezen, és akkor is csak hideg indítóval, meg már párszor úgy vissza rántotta a berántót, hogy szereztem pár lila foltot.
A karburátorban az úszó nem lyukas, és nem is rézből, hanem műanyagból van. Hiába szívatom a kis gumival, ami a karbi oldalán van. Emlékszem a régi briggs motoron szó szerint a pumpálásra spriccelte be a benzint, ez nem sajnos, pedig a gumi jó.
Ha el is indul akkor is, mint említettem hidegindítóval úgy, hogy 2 szer kiszedi a berántót a kezemből, aztán lészűrőházba visszarobban, és még 2 rántás, na ekkor kezd el ketyegni.
Kezd már elegem lenni, és muszáj a segítségeteket kérnem. Köszönöm!


A visszarúgás a nagy előgyújtásra jellemző. Amennyiben még megszakítós a motor, ellenőrizd a hézagot, vagy a gyújtástekercs helyzetét. Kis állítást elvileg megengednek a csavarok.
Morgi írta: Üdv az Uraknak!
Van egy Quantum 35-ös motorom, hogy tudnám megmérni a fordulatát egy hagyományos elektromos fordulatmérővel, ami ugye az impulzut a megszakítóról kapná. De itt olyan nincs.


Esetleg a gyertyakábelre tekerj szigetelt vezetéket és az abban indukálódó feszültséget már fel lehet használni a méréshez. Jobb megoldás lenne egy olyan rendszerű jeladó, mint a lakatfogós áram, vagy feszmérőknek.
SOS!

Én egy hölgy vagyok, aki szeret füvet nyírni :) , egy benzines briggs motoros, nem mai gyerekkel.
Elkövettem azt a hibát, hogy kipucoláskor nem jó oldalra fordítottam és folyt belőle valami, utána rögtön beindítottam és úgy füstölt, mint egy gyárkémény, rögtön le is állítottam. Az olajat pótolták a fiúk, de nekem nagyon NEM tetszik azóta irtó hangos lett és rázkódik is, teljesen elzsibbad a kezem is, szóval egészen a sikeres borításomig kifogástalanul működött, mi lehet a baj? Nyugi, nem én akarom megszerelni,-a fiúk műszaki egyetemre járnak, ez esetben nem segít-, de szeretnék itt tanácsot, ötletet ,véleményt. Hálás köszönet előre is!
Plaszlo írta:
Esetleg a gyertyakábelre tekerj szigetelt vezetéket és az abban indukálódó feszültséget már fel lehet használni a méréshez. Jobb megoldás lenne egy olyan rendszerű jeladó, mint a lakatfogós áram, vagy feszmérőknek.


Kösz. A kábelre tekerés nem jött össze. Meg sem nyikkantotta a müszert.
Mennyit tekertél rá?
Előző 1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 33 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég