Szerző:
Nobit » szer. júl. 17, 2013 9:50 pm
Nobit írta: Plaszlo írta: nekszt írta: Sziasztok!
Nemrég vettem használtan egy MTD Black Line BL4046 típusú fűnyírót (motor típusa Briggs 450 Series; 148cc), idáig 3x használtam, ebből az első alkalommal semmi baj nem volt viszont az utóbbi 2 fűnyírásnál látszólag minden előzmény nélkül a motor "elveszti az erejét" és megáll!
Ezután csak nagyon nehezen hajlandó újra elindulni, de ekkor is nagyon erőtlen és a legkisebb fűcsomón újra lefullad... Ennek mi lehet az oka?
Az olajszint a tartományon belül van (vásárláskor nem cseréltem benne semmit), a gyertya az "első alkalommal" nem volt kormos, de a másodiknál már igen!
Előre is köszönöm a segítségeteket,
Norbi
Üdv.
Ez egy nehéz kérdés, mert a használt gépeknek nincs ismert előélete, így kérdezni sem lehet sokat róla. A hiba behatárolásához ismerni kellene valamilyen szinten a gép előéletét.
Az ilyen jellegű elgyengülés lehet üzemanyag hiány, kevés benzint kap, valahol gond van a benzinellátással, vagy dugulás léphetett fel.
A rosszabbik lehetőség, ha megszorult a gép és emiatti kompresszióvesztés, vagy szoruló csapágy is okozza az erőnléti problémát.
Sajnos nem ritka, hogy csak annyira rakják rendbe az eladni kívánt gépet, hogy addig működjön, amíg eladják, utána nincs rá garancia, hisz használt áru.
Ha normálisabb helyről vetted, ahol adnak valamennyi garit, akkor hívd az eladót.
Először is köszönöm a gyors választ!
Esetleg egy megbízható fűnyíró szerelő szakembert v. céget tud valaki ajánlani Fót, Mogyoród környékén? Esetleg Pesten?
Köszönöm,
Nobit
Sziasztok!
Úgy néz ki sikerült megoldani a problémát!
A hibajelenséghez még hozzátartozik, hogy a motor elindulása után a piros benzinadagoló gomb "behorpadt", beszívódott!
Végül nem vittem szervizbe, mert kicsit sokallottam a javítási költséget (riogattak komplett tank+porlasztó cserével 28k-ért + jav.), úgyhogy utánanéztem a problémának és remek youtube videót találtam a porlasztó tisztításról!
http://www.youtube.com/watch?v=ObEOfiBdSXkPlusz sikerült az AGROFORG-nál beszerezni a szükséges alkatrészeket!
Az árak sztem. "nevetségesen "olcsók"!
Amit cseréltem:
- porlasztó membrán + tömítés
- karburátor tisztító spray
Amit azért cseréltem mert nem tudtam, hogy a karburátor tisztító spray "megeszi" a gumi alkatrészeket!
Basszus még a karburátor fekete festését is leszedte! Durva a cucc!
- tömítés a motor felé
- benzin adagoló gomb gomb+ ház
Ezután összeraktam és gyönyörűen működik!
"Plaszlonak" köszönöm a segítséget!