Szerző:
Nemzetes » kedd márc. 11, 2014 10:56 am
Plaszlo írta: Üdv!
A karburátor tisztítás pontosan mit érintett? Mennyire lett szétszedve, mit cseréltél, mit tisztítottál ki, stb. ?
Benzin van a porlasztóban?
A karburátort levettem a helyéről és kompresszorral kifújtam. Minden járat átjárható, a légszűrő kitakarítva. Benzin van a porlasztóba, mert amikor nyomkodom a gumilabdát, túlfolyik. Szikra van. Benzin van. A motor mégsem jár, csak beindul és leáll.
Viszont ma azt vettem észre, hogy az olajszintem maximum fölött van. Amikor a nívót kitekertem, teljesen a menet tetejéig tele volt olajjal. Olyan mintha beledolgozna a karterbe. Valahol itt lehet a gond, szerintem, de nem biztos. Nincs olajom itthon, de ma veszek, és összehasonlítom a viszkozitásukat, lehet hogy ami benne van az már benzinnel dúsított lett.
Na, megnéztem rendesen és feleségemet is bevontam, hogy mondjon róla "szakvéleményt"
Az orra alá dugtam a leszívott olajjal megtöltött edényt, hogy szaglássza meg. Szerinte kissé benzin szagú a dolog. Én is úgy éreztem, de nem voltam benne biztos, mert én azért benzineztem is és eltelíthette a szaglószervemet a benzingőz. Summa summarum, a visszavonhatatlan tény az, hogy a THORX motoros dolog egy rakás szar! Egy év intenzív, vagy két év normál használt és kész. Ezt azért merem kijelenteni, mert volt már Kínai fűkaszám egyszezonos, volt hátipermetezőm, ami szintén egy szezonos volt. Most ez a fűnyíró ami két szezont bírt ki. Szóval a kínai szarokra ne költsön senki, jó tanulság, tescós gagyit nem veszek többet.
Inkább adok egy márkásért, sírva kétszer annyit, de nevetve használom, hússzor annyi ideig! Ez is olyan mint a kínai póló ha kimostad egyszer szélesebb lesz mint amilyen hosszú. Még felmosó rongynak sem jó, mert nem nedvszívó. Sajnálom hogy ekkora marha voltam és kellett az akciós átverés!
Összegzésként, csak annyit, nem tudom mi lesz a sorsa, de semmi jóra nem számítok azután, hogy benzin szagú az olaj.
Vélemény?