Szerző:
Plaszlo » kedd márc. 17, 2015 12:04 am
Bé76 írta: Sziasztok.
Ismét jelentkeznék nem túl egyszerű kérdésekkel elismerem...
Nemrég dícsértem meg a hondát erre idén nem akart elindulni...
Aztán végül igen de hullámzott meg le is állt, szóval úgy döntöttem kitakarítom a karburátorát.
(Hozzáteszem szakszerűen volt télre elrakva és friss benzinnel kezdtem a szezont)
A karburátor tisztítását megcsináltam kivéve egy rugós csavart amihez nem mertem nyúlni. Jobb is lett a gép, tudtam vele már dolgozni is de kisebb fordulaton van még némi hullámzás. Ezért gondolkodom, hogy szétszedem még1x és azt a csavart is kiveszem.
Találtam egy videót amin 4:15-nél foglalkoznak ezzel a csavarral.
Amit nem értek, hogy a 4:50-nél lévő táblázatban 1 fordulat van írva(GCV 160), utána a videón én 2 fordulatnak számolom a kihajtást, de lehet én tévedek...
Finomhangolni kell-e ezzel a csavarral? Beindítást követően, mint pl az RK-02 briggs motorján.
Illetve nekem loctite 243-as menetrögzítőm van itthon, a honda honlapján loctite 638-ast írnak ide amivel rá kell ragasztani azt a kupakot. A 243-as nem jó ide? Mi a szerepe ennek a "kupaknak"?
Köszönöm ha valaki tud segíteni akár csak részben is.
https://www.youtube.com/watch?v=V3S_7XpUioE
A motort gyárilag állítják be megfelelő értékre, majd ráragasztják azt a kis kart, amivel csak finoman lehet utánállítani. Ez azért van, hogy a felhasználók ne tekergessék el kényük kedvére.
Az 1 fordulat egy olyan általános állás, amin a motornak el kell indulnia, ha minden rendben van vele. Bemelegítés után be lehet állítani, hogy az alapjárat egyenletes legyen és gázadásra könnyen felpörögjön. Utána szokták a kupakot ráragasztani, hogy ne lehessen érezhetően elállítani a keveréket.
A ragasztó csak annyiban lényeges, hogy menet közben a rezgések hatására ne essen le, de szükség esetén el lehessen távolítani.