Nahhh....akkor másoknak tanulságul. A fűnyíróm hidegen szépen indult, melegen már kevésbé. Sőt, az első hosszabb bevetés során teljesen random módon megállt, aztán vagy elindult, vagy nem. Inkább valamilyen keverékképzési problémának tűnt, gondoltam lekapom a karburátort lássuk, hátha. A légszűrő házát lecsavarozva, és lehúzva a csöveket, a következő látvány fogadott:
Gondolom ez valami vákumcső lehet, teljesen ki volt kopva a sarka és fals levegőt szívott itt. Ha már eddig eljutottam, azért lekaptam a karbit, persze a tömítést nem tudtam szakadás nélkül leoperálni. A tömítés és a gumi könyök egy ezresebe került, azóta teljesen hiba nélkül üzemel. Kezdek megbékélni magammal, hogy talán nem nyúltam nagyon mellé.
Csak zárójelben: igen, ez is egy külföldről behozott "lomis" cucc volt, szóval nem alaptalanok azok feltevések, hogy ott kint nem nagyon foglalkoznak az ilyen dolgok javításával. Megállt párszor? Áhhh....inkább veszek egy másikat, a javítás kb ugyan annyiba kerül. Hozzáteszem én nem hivatásszerűen foglalkozom ilyesmivel, ez csak egy adódó lehetőség volt.
Gondolom ez valami vákumcső lehet, teljesen ki volt kopva a sarka és fals levegőt szívott itt. Ha már eddig eljutottam, azért lekaptam a karbit, persze a tömítést nem tudtam szakadás nélkül leoperálni. A tömítés és a gumi könyök egy ezresebe került, azóta teljesen hiba nélkül üzemel. Kezdek megbékélni magammal, hogy talán nem nyúltam nagyon mellé.
Csak zárójelben: igen, ez is egy külföldről behozott "lomis" cucc volt, szóval nem alaptalanok azok feltevések, hogy ott kint nem nagyon foglalkoznak az ilyen dolgok javításával. Megállt párszor? Áhhh....inkább veszek egy másikat, a javítás kb ugyan annyiba kerül. Hozzáteszem én nem hivatásszerűen foglalkozom ilyesmivel, ez csak egy adódó lehetőség volt.