Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 47 / 91
Előző 1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 91 Következő
Igazán bajt nem okoz, csak kap némi felsőkenést és kéken füstöl menet közben. Annyiban okozhat gondot, hogy ha "beköpi" a gyertyát nem indul el, vagy lefulladhat menet közben. Kérdés milyen sűrű keverék van benne.
Plaszlo írta: Igazán bajt nem okoz, csak kap némi felsőkenést és kéken füstöl menet közben. Annyiban okozhat gondot, hogy ha "beköpi" a gyertyát nem indul el, vagy lefulladhat menet közben. Kérdés milyen sűrű keverék van benne.

fűkasza keveréke 1:40
Az nem olyan vészes, a kék füstön észrevetted volna működés közben. Ha a gyertya nem olajos, akkor nem ez a baja.
laikus írta:
Plaszlo írta: Igazán bajt nem okoz, csak kap némi felsőkenést és kéken füstöl menet közben. Annyiban okozhat gondot, hogy ha "beköpi" a gyertyát nem indul el, vagy lefulladhat menet közben. Kérdés milyen sűrű keverék van benne.

fűkasza keveréke 1:40



időközben kiszedtem a szelepeket és a szívó nem zár t hát gondolom itt a vége mert csiszolóm az nincs és paszta is kellen marad az utazás és a jövőhét talán remélem. azért kösz mindent.
Plaszlo írta: Sok minden lehet, a sok év állás alatt is történhettek kedvezőtlen dolgok. Szét kell bontani a motort lépésről lépésre és ellenőrizni, meddig szorul. Lehetnek olyan hülyeségek is, mint bogarak befészkelték magukat a lendkerékhez és megforgatva szétkenődtek rossz helyen, vagy bármi. Kezdd el lebontani a burkolatát, nézd meg mit találsz alatta. Ha semmi különös, menj tovább. Nézd meg a gyújtástekercset, annak a vasmagja elég közel van a lendkerékhez, oda is szorulhatott valami. Remélhetőleg nem kell teljesen szétkapni a motort, de előfordulhat rozsdásodás, elöregedett olaj a csapágyakban (a kétütemű olaj nem szereti az állást), stb.


Lehet, hogy meg van a hiba, a kipufogó csőben találtam egy fém darabot ami eltömítette egy kicsit, bár mellette a füst szerintem ki tudott áramolni. De a motor már könnyebben forgott a kipufogó leszerelésével. A fém a kipufogó belsejéből származik és a kipufogó belső része pedig széttört. Lehet, hogy a bent ragadt egyébként már nagyobb darabok amik úgy naggyából a helyén is vannak azok tömítik el a kijáratot. Holnap majd visszaszerelem a kipufogót és megnézem, hogy úgy is jó forog-e a motor. Erre ma már nem volt időm. Meg felszerelem majd a berántót is, hogy összehasonlítsam mennyivel könnyebb berántani illetve a néhány évvel ezelőtti állapothoz képest. Ja és ezek a hülye kínaiak olyan hülye helyre rakták a csavarokat amik a motorblokkot tartják össze, hogy normális imbusz kulccsal nem is lehet hozzáférni, mert ha már idáig szétszereltem jó lenne a dugattyúkhoz jobban belátni. Szóval holnap még egy hatlapfejű csavarból kell csinálnom imbusz kulcsot is.
Ismét van probléma!
Tecumseh Vantage 35. Már 5,alkalom szétszedve a karburátor kitisztítva ,még sincs benzin a rángatásoknál, száraz mint a tapló.Arra gondoltam talán a berántó egy helyen akad és nincs elegendő szívó hatás, de akkor legalább a szívatás után kellene egy kis üzemanyagnak lenni . mi lehet a hiba?
sos.

Magamnak válaszolok,Le ellenőriztem a szelepek zárását és sajnos a szívó szelep szépen átengedi a beöntött benzint,Na már most a további következtetés valamiért a szelepszár nem egyenes ,valószínűleg megszorulhatott egyszer és akkor egy kissé meghajlott ezért nem zár rendesen Most egy új szelepet teszek bele ás ha akkor sem lesz jó következhet a szelep persely csere
jó munkát!
Sziasztok!
Megszakadt gyertyamenetet a hengerfejben lehet úgy javítani, hogy ne kelljen a hengerfejet levenni? Bár gondolom a felfúrásnál a forgács bejut a hengerbe, az meg nem egészséges. Valamint a HELICOIL betét esetén a végén a behajtó "bütyköt" le kell ütni, az meg beesne a hengerbe. Vagy van valami más megoldás? A szakik hogy csinálják? Az ilyen menetjavítás mennyire tartós?
luxusbatar írta: Sziasztok!
Megszakadt gyertyamenetet a hengerfejben lehet úgy javítani, hogy ne kelljen a hengerfejet levenni? Bár gondolom a felfúrásnál a forgács bejut a hengerbe, az meg nem egészséges. Valamint a HELICOIL betét esetén a végén a behajtó "bütyköt" le kell ütni, az meg beesne a hengerbe. Vagy van valami más megoldás? A szakik hogy csinálják? Az ilyen menetjavítás mennyire tartós?



Mindenféleképpen le a hengerfej ,helicoil be és ha tudsz még ragasztót hozzá az sem árt.régen volt menetes persely az jobb volt.
luxusbatar írta: Sziasztok!
Megszakadt gyertyamenetet a hengerfejben lehet úgy javítani, hogy ne kelljen a hengerfejet levenni? Bár gondolom a felfúrásnál a forgács bejut a hengerbe, az meg nem egészséges. Valamint a HELICOIL betét esetén a végén a behajtó "bütyköt" le kell ütni, az meg beesne a hengerbe. Vagy van valami más megoldás? A szakik hogy csinálják? Az ilyen menetjavítás mennyire tartós?


http://www.simson.hu/index.php?mit1=cikkek&mit2=kivalaszt&mit3=cikkek&id=115&fokat=5&alkat
Jó emberek! valaki megtudná mondani ,hogyan tudom ellenőrizni a legjobban a gyújtás helyzetét már ami a felső holtpontot illeti egy tecumseh fűnyírónál ,ha kézzel hajtom meg ugy nem ad szikrát .ha géppel úgy meg túl gyors és nem tudom hol adja le. Milyen megoldást javasoltok.?
eri
Üdvözlet! Mtd thorx 35 motor a kartergázcsövön nyomja kiaz olajat. Ill az miatt füstöl. Sokat ment magas fordulaton. Javítható v kuka?
Sziasztok!

Van egy Tecumseh fűnyíróm! (Bár ne lenne...) Az a problémám vele, hogy iszonyatos fordulaton pörög. Kezdetben az volt a gond, hogy nyomta az olajat magából, ami alatt az értendő, hogy a karburátor mellett egy csőből fújta az olajat. Egy 2 órás használat után 1dl-t kellett utána önteni.
Gyűrűzve lett, de ez nem javított a dolgon. Most jelenleg 10 perc alatt az összes olajat kiveri magából, és eszméletlen fordulaton pörög. A gázkart hiába engedem, visszább nem esik a fordulat, hanem egyszer csak megáll.

A képen jelöltem, hol nyomja az olajat magából.

Szerintetek mi lehet a gond?

Köszönöm előre is a javaslatokat!

Csatolmányok

Norbi131 írta: Sziasztok!

Van egy Tecumseh fűnyíróm! (Bár ne lenne...) Az a problémám vele, hogy iszonyatos fordulaton pörög. Kezdetben az volt a gond, hogy nyomta az olajat magából, ami alatt az értendő, hogy a karburátor mellett egy csőből fújta az olajat. Egy 2 órás használat után 1dl-t kellett utána önteni.
Gyűrűzve lett, de ez nem javított a dolgon. Most jelenleg 10 perc alatt az összes olajat kiveri magából, és eszméletlen fordulaton pörög. A gázkart hiába engedem, visszább nem esik a fordulat, hanem egyszer csak megáll.

A képen jelöltem, hol nyomja az olajat magából.

Szerintetek mi lehet a gond?

Köszönöm előre is a javaslatokat!






Szia!
Hiába gyűrűzted fel újakkal az még nem megoldás, a következő teheted, a hengert körkörösre honoltatod és akkor jó lesz, de azért minden felújítás gondokkal jár. Mivel a henger átmérőben most úgy néz ki mint egy tojás ellipszis alakú persze ezt tizedes értékben képzeld el beszerelted az uj kör alakú gyűrűket é most az ellipszis hosszoldalán nyomja termeli ki az olajat,
Érted remélem.
űdv.
blade30 írta: Üdvözlet! Mtd thorx 35 motor a kartergázcsövön nyomja kiaz olajat. Ill az miatt füstöl. Sokat ment magas fordulaton. Javítható v kuka?


Üdv!
Ha szerencséd van és még nem nagyon kopott a henger, akkor egy gyűrűzéssel elvileg megoldható. Ha nagyon kopott - és erre utal a kifújó olaj -, akkor marad a felfúrás, új dugó, gyűrűk és sok pénz kiadása. Nehéz úgy leírni, hogy ne legyen belőle gond, de nem a tartósságukról híresek a Thorx motorok. Sima alu henger + magas fordulaton járatás = gyors kopás. :(
Kérj előtte árajánlatot a javításra, megéri vagy tényleg kuka. Sanszos, hogy ugyanabban a cipőben jársz, mint Norbi a Tecumseh motorral.
Elindítom minden ok kicsi kartergáz majd kb 4-5 petc múlva megjelenik már jóval erősebb kartergáz majd az olaj is. Melegen. Simán egy kézzel lazán indítható, persze 5-6ra indul csak.
Előző 1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 47 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég