Szerző:
Bé76 » kedd jan. 13, 2015 7:50 pm
Szia.
- A keverékállító csavar is a (mellék)levegő mennyiségét szabályozza, nem? Vagy magát a keverék mennyiségét? Mert hogy itt már eleve keverék az üzemanyag.
- Illetve a 1,5 fordulat az 180+90fok vagy 360+180fok?
(az elsőre tippelnék de inkább megkérdem...)
Leírnám akkor én hogy gondolnám:
1.(a motorkerékpáros cikk alapján)
-Ahogy mondtad csavar be tökig majd ki 1,5 fordulat
-Beindítom a gépet
-Ha nem indulna még tekerek ki 1/4-et ezen keverékállító csavaron és/vagy az alapjáratot állító csavart tekerem bentebb?
-Hagyom felmelegedni
-Állítok 1 stabil alapjáratot(alapjárat állító csavarral)
-Tekerem kifele a keverékállító csavart negyed fordulatonként amíg emelkedik a fordulat
-Amikor már nem emelkedik a fordulat a keverékállító csavar marad ebben a helyzetében és hozzá igazítom(visszább veszem) az alapjáratot és kész
-Próbaüzem és ha kell pici dúsítás (befele a keverékállító csavaron picit) vagy szegényítés
2.
Az első négy pont ugyanaz, de a finomállítás csak annyi mint az RK könyvében, hogy tekerek befele addig míg egyenetlenül nem jár aztán tekerek kifele míg szintén egyenetlenül nem jár és a két szélső helyzet közé állítom ezt a keverék állító csavart. Aztán alapjárat állítás.
Melyik verzió inkább a jó? Én az elsőre tippelnék.
Ahol vannak kérdőjeleim nagyon megköszönném ha tudnál segíteni.