Üdvözöllek F.Szabi!
Köszönöm a válaszodat. Értem amit írtál. Egy dolog azonban nem világos a számomra. Ennek a kilincsműnek az elmozdulása a fogaskerékre, tehát a forgásirányra is merőleges, vagyis párhuzamos a főtengellyel. A centrifugális erővektorral kilencven fokot zár be. (Remélem érthetően magyarázom) Így nem világos számomra, hogy röpsúlyként hogy működik.
Mégegyszer köszönöm a válaszod, ha van időd, kedved, szívesen, köszönettel veszem tanácsaidat. Még annyit: Nem mai gép. Egyszer volt szerelőnél, s azóta a berántáskor nagyon óvatosnak kell lenni, mert visszarúg. Elsősorban hidegen. A ledkerék feletti műanyag már ripityára van törve. Addig semmi baj nem volt vele. A szomszédomnak ua. a gépe van, csak még nem volt szerelőnél, s az szépen indul. Itt az előző kommentekben olvastam, hogy ez az alacsony fordulat miatt lehet. Gyárilag ez nem volt.
Üdvözlettel
István
Köszönöm a válaszodat. Értem amit írtál. Egy dolog azonban nem világos a számomra. Ennek a kilincsműnek az elmozdulása a fogaskerékre, tehát a forgásirányra is merőleges, vagyis párhuzamos a főtengellyel. A centrifugális erővektorral kilencven fokot zár be. (Remélem érthetően magyarázom) Így nem világos számomra, hogy röpsúlyként hogy működik.
Mégegyszer köszönöm a válaszod, ha van időd, kedved, szívesen, köszönettel veszem tanácsaidat. Még annyit: Nem mai gép. Egyszer volt szerelőnél, s azóta a berántáskor nagyon óvatosnak kell lenni, mert visszarúg. Elsősorban hidegen. A ledkerék feletti műanyag már ripityára van törve. Addig semmi baj nem volt vele. A szomszédomnak ua. a gépe van, csak még nem volt szerelőnél, s az szépen indul. Itt az előző kommentekben olvastam, hogy ez az alacsony fordulat miatt lehet. Gyárilag ez nem volt.
Üdvözlettel
István