Rovastar írta: De egyébként tiszta volt ránézésre. Szomorú vagyok, hogy szervíz miatt nem tudok a közeljövőben füvetnyírni :/ Mindenesetre köszönöm a tanácsokat!
Szép napot mindenkinek!
Nézd, ennyit meg kellett nézni, nehogy valami banális hiba miatt kelljen szervizbe hurcolni. Lehetne még porlasztótisztítással folytatni, de ha nem csináltál még ilyet, akkor inkább maradjon a szerviz.
Egyet még megnézhetsz, de ehhez segítség kell. Vedd ki a gyújtógyertyát és nézd meg az állapotát. A gyújtószikra ellenőrzéséhez jó egy segítő kéz még. A gyertyát dugd vissza a pipába és a gyertya testét érintsd a motor olyan részéhez, ahol jól le tud testelni (nincs festék). A szabályzókart tegyétek üzemi állapotba és a segítő forgassa meg a motort a berántóval. A gyertya elektródái között látni kellene kék színű szikrát. Nem olyan erőteljes mint egy autóé, de azért láthatónak kell lennie. Ha sárgás a szikra, akkor a gyújtótekerccsel lesz gond.
Ha a gyertya nagyon fekete, vagy nagyon sok lerakódás van rajta, az elektródák elfogytak, vagy elvékonyodtak, akkor érdemes lenne cserélni még szerviz előtt. A gyertyahézagnak 0,4-0,6 mm-nek kell lennie.