Szerző:
zoliee81 » szomb. jan. 30, 2016 6:49 pm
lalibatyo » szomb. jan. 30, 2016 12:49 pm:
Plaszlo » szomb. jan. 30, 2016 1:03 pm:
Köszönöm mindkettőtöknek, kiengedtem belőle a retkes olajat, ment bele új.
Az általam okozott "lukat" befoltoztam képkomponensű ragasztóval, úgy néz ki jó lesz.
Viszont "lett" új hiba.
A lendkerék alatt lévő tekercs egyik fele le van égve, a vékonyabb drótos.
Lemértem, 0.5 zománchuzal, van a Feternak, újratekerjük menetszám alapján, és jóidő.
Viszont nem értem, hogy miért van rajta kétféle tekercselés, és miért hozták ki két + kivezetéssel.
Ezt esetleg nem tudjátok?
Csak mert ezzel
http://www.eautosbolt.hu/?page=Products ... uct&id=443 oldanám meg a feszültség szabályozást, mert a bolti Briggs fesz. szabályzó 20e ft.
szerk.:
Találtam egy rajzot, ha ez jó, akkor mindent értek.:
http://www.hobbielektronika.hu/forum/ge ... p?id=17573Ezekszerint van egy a fesz. szabályzóba be nem kötött direkt + drót, amit a lámpáknak tart fent.
A vastag drótot bekötöm a fesz. szabályzóba, és az akku + sarujára.
Jól gondolom?