sziasztok
A problémám a következő. -Van egy tecumseh 4 ütemű fűnyíróm, aminek az a baja ,hogy nem ad szikrát. A pipánál ha megfogom nagyot üt, viszont ha belerakom a gyertyát és úgy érintem a gép egy fém részéhez akkor nincs szikra.
A gyertyát szépen megtisztítottam, hézagot is beállítottam 0.5 mm-re és úgy is megpróbáltam -akkor sem jártam sikerrel. Azután új gyertyát vettem bele, de azt követően sem volt képes szikrát adni.
Azt azért el kell mondanom,hogy mielőtt ez a hiba előállt volna még nyírtam vele a füvet , csak már elég erőtlenűl és szakaszosan működött majd pedig leállt. Arra gondoltam, megint a porlesztó van eldugulva, mint már jópárszór ,ezért szétszedtem és újra kitisztitottam, de nem lett jó. Törtem a fejem egy kicsit, majd odanyúltam a gyertyához. Észleltem, hogy ki volt lazulva. Megörültem. "Megvan a hiba oka" nem volt benne kompresszió, azért állt le , járt szakaszosan és volt erőtlen.
Rárántottam egy jó párszor de csak nem indúlt. Ezután kezdtem vizsgálni a szikrát.
Nem lehet, hogy amikor karburátot buheráltam akkor azt a vezetéket sérthettem meg amely a gyújtótekercstől jön és a porlasztó tetejéhez,vagy oda mellé valahova van kötve?
Vagy a gyújtótekercs ment volna tönkre?
( A gépet használtan vettem, van vagy 20 éves.) A gyújtókábel is végig volt szigszallagozva valami miatt).
Mi tévő legyek?
Előre is köszönöm a segítséget
A problémám a következő. -Van egy tecumseh 4 ütemű fűnyíróm, aminek az a baja ,hogy nem ad szikrát. A pipánál ha megfogom nagyot üt, viszont ha belerakom a gyertyát és úgy érintem a gép egy fém részéhez akkor nincs szikra.
A gyertyát szépen megtisztítottam, hézagot is beállítottam 0.5 mm-re és úgy is megpróbáltam -akkor sem jártam sikerrel. Azután új gyertyát vettem bele, de azt követően sem volt képes szikrát adni.
Azt azért el kell mondanom,hogy mielőtt ez a hiba előállt volna még nyírtam vele a füvet , csak már elég erőtlenűl és szakaszosan működött majd pedig leállt. Arra gondoltam, megint a porlesztó van eldugulva, mint már jópárszór ,ezért szétszedtem és újra kitisztitottam, de nem lett jó. Törtem a fejem egy kicsit, majd odanyúltam a gyertyához. Észleltem, hogy ki volt lazulva. Megörültem. "Megvan a hiba oka" nem volt benne kompresszió, azért állt le , járt szakaszosan és volt erőtlen.
Rárántottam egy jó párszor de csak nem indúlt. Ezután kezdtem vizsgálni a szikrát.
Nem lehet, hogy amikor karburátot buheráltam akkor azt a vezetéket sérthettem meg amely a gyújtótekercstől jön és a porlasztó tetejéhez,vagy oda mellé valahova van kötve?
Vagy a gyújtótekercs ment volna tönkre?
( A gépet használtan vettem, van vagy 20 éves.) A gyújtókábel is végig volt szigszallagozva valami miatt).
Mi tévő legyek?
Előre is köszönöm a segítséget