Csöppet tévedtem, a membránhoz a forgattyúsház nyomását nem gumicső, hanem a karburátor toroknyílása alatt lévő furat vezeti. Itt ha sérül a tömítés, elveszhet a nyomás.
Itt a videó, ami a karburátor állítást taglalja, de innen kiindulva a teljes szét és összeszerelésig találhatsz segítséget:
http://www.youtube.com/watch?v=Z8Zc9oqJsGA
Itt az összeszerelés és beállítás. Az elején látszik az a furat, amit említettem:
http://www.youtube.com/watch?v=Vnqfg5RGnDc
Leszerelt karburátornál benézhetsz a hengerbe, akkor látni lehet a gyűrűket. (persze csak ami a szívócsonkon keresztül látszik.)
Itt a videó, ami a karburátor állítást taglalja, de innen kiindulva a teljes szét és összeszerelésig találhatsz segítséget:
http://www.youtube.com/watch?v=Z8Zc9oqJsGA
Itt az összeszerelés és beállítás. Az elején látszik az a furat, amit említettem:
http://www.youtube.com/watch?v=Vnqfg5RGnDc
Leszerelt karburátornál benézhetsz a hengerbe, akkor látni lehet a gyűrűket. (persze csak ami a szívócsonkon keresztül látszik.)