Segítséget kérek! Panelban lakom. Költségmegosztó van felszerelve radiátorunkra. Idei elszámolásomkor közel 50ezer forintot kell ráfizetnem!!! Ez nagyon brutális, mert nem is fűtöttünk, sokat voltunk távol. Lényegi kérdésem: szerintem nem nullázódik le a mérőnk. Az ugyanekkora lakásokban egy év alatt elhasznált hőmennyiség 10szeresét mutatja a mérőnk! Eddig a ház lakói, akikkel beszéltem, rajtam kívül senkinek nem ráfizetni kell, hanem tízezre nagyságrendekben visszatérítést kapnak. Hova forduljak segítségért?? A Techem nem tudott érdemben segíteni. Kérem, akinek van ötlete segítsen nekem. Köszönöm előre is.
Üdv!
Egyet tudsz tenni, levélben (!!) (közben párhuzamosan ügyfélszolgálatnál telefonon is) megreklamálod a mérés eredményét. Hivatkozz a többi hasonló adottságú lakásban mért eredményekre, meg hogy gyakran vagytok távol, nem szellőztettek, nem használtok semmivel többet mint mások.
Erélyes, határozott levelet küldjél, lehetőleg vezetőnek, nagyfőnöknek, vezesd le miért lehetetlen ekkora fogyasztás, mi az elképzelésed a hőmérő hibájáról. Mindenképp tértivényes levélben, arra kénytelenek válaszolni és nyoma is marad.
Ne hagyd magad lerázni, ha rámenős vagy, kénytelenek foglalkozni az üggyel. Tapasztalatom, mindaddig leráznak - bárhol -, míg a nem a főnöknél reklamálsz. Végigjártam párszol, más területen, ahogy a főnöknek címeztem a levelemet, hirtelen elintézést nyert az ügyem. Alaptétel: mindent azonnal megreklamálni, amiben igazad van.